نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  بهترین روش شست‌وشوی سبزیجات ایرانی همیشه متخصصان تغذیه مصرف سبزیجات را توصیه می کنند ...

  چرا برخی افراد هیچ وقت لاغر نمی مانند؟ رژیم غذایی همیشه تنها عامل اضافه وزن و چاقی نیست. ...

  این خوراکی‌های باهوش کننده را بشناسید! کارشناس مسئول مواد خوراکی و آشامیدنی معاونت غذا و ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

راز موفقیت در مشتری مداری زندگی در شهر بزرگی مثل تهران که هزینه های سرسام آوری در آن رقم می خورد مستاجران را هر سال یا دست کم چند سال یک بار به محله دیگری سوق می دهد . در این میان ناگزیری با هم محله ای های جدید بر حسب نیاز مراوده داشته باشی یکی از این هم محله ای ها فروشنده یا فروشنده های محترم سوپرمارکت یا به قول قدیمی ها خواروبارفروشی محله است ....
میان وعده ای برای استخوان ها آلو حاوی بتاکاروتن است که در پیشگیری از اختلالات بینایی بسیار موثر است.
جزئیاتی از درآمدهای مالیاتی/ کاهش ۵ درصدی نرخ مالیات تولیدکنندگان پایگاه خبری لقمه: وزیر اقتصاد از جامعه هدف مالیات‏‌ستانی ۱۴۰۱ پرده برداشت و از کاهش ۵ درصدی نرخ مالیات تولیدکنندگان خبر داد.
راه های مقابله با کودکان پُرخور و شکمو با شیطنت دستش را به سمت ظرف شیرینی‌ روی میز، دراز کرد. یک نگاهش به در بود که یکدفعه مادر وارد اتاق نشود و نگاه دیگرش به شیرینی‌های داخل ظرف که از عصر تا حالا دلش را برده بود! تا آمد یکی از آن شیرینی‌های بزرگ شکلاتی را که با ترافل‌های رنگی تزئین شده بود، بردارد سر و کله مادر با ابروهای درهم رفته و یک جیغ بنفش پیدا شد که می‌گفت: «آخه من با این شکم سیری‌‌ناپذیر تو باید چکار کنم؟!» حتما شما هم با چنین صحنه‌‌هایی مواجه شده‌اید.