نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  سبزی‌ها با این روشها خوشمزه‌تر می‌شوند از ویژگی‌های یک رژیم غذایی سالم این است که در آن ا...

  توصیه‌های تغذیه‌ای برای پیشگیری از گرمازدگی کارشناس تغذیه معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزش...

  دانش آموزان مواد غذایی حاوی آهن مصرف کنند سرپرست دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بهترین زمان برای لاغر شدن در روز بررسی ها نشان می دهند از جمله اقدامات دیگر مصرف و نوشیدن آب تازه و سالم قبل از خوردن صبحانه است تا به این طریق وزن فرد کاهش بیابد.
زندگی شاداب‌ با این 10خوراکی انسان از همان آغاز خلقت به‌دنبال اکسیر جوانی بوده تا بتواند سالم و شاداب زندگی کند و طول عمر بیشتری داشته باشد. گرچه هنوز هم نتوانسته به این معجون خالص دست یابد، اما مصرف بعضی غذاها در رژیم غذایی روزانه دست‌کمی از اکسیر جوانی ندارد.
تلاش دختران ایرانی برای «باربی شدن» «ممنون، میل ندارم. برنج کم می‌خورم. میلی به گوشت قرمز ندارم. شب‌ها شام نمی‌خورم. به جای پروتئین، سالاد می‌خورم و...» شنیدن این جملات از زبان دختران و زنان ایرانی در سال‌های اخیر به رواج بی‌اشتهایی‌های عصبی و دامن زدن به توهم چاقی میان آن‌ها کمک کرده است. موضوعی که بیش از هر چیز، شاید ریشه در باورها و خرده فرهنگ‌های غلط جامعه داشته باشد و جامعه زنان ایرانی را درگیر مشکلاتی اساسی در زندگی کند.
رژیم‌های لاغری با انرژی مشخص 1300 کیلوکالری رژیم دارای 1300 کیلوکالری،این رژیم شامل 5 واحد نشاسته، 4 واحد سبزی، 4 واحد میوه، 2 واحد شیر، 4 واحد گوشت و 3 واحد چربی است.