نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با این مواد از ریزش مو جلوگیری کنید ریزش موها به عوامل مختلفی بستگی دارد که با استفاده...

  با مصرف روزانه گوجه فرنگی قلبتان را تقویت کنید مصرف روزانه گوجه فرنگی به طور قابل توجهی عملکرد رگ...

  اگر گوشت نخوریم کم‌خون می شویم؟ افرادی می‌توانند از دریافت کامل تمام ریزمغذی‌های گ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

توزیع آب معدنی ۳۰ تا ۶۰ هزار تومانی در بازار پایگاه خبری لقمه: از فرودین ماه امسال توزیع دو برند آب معدنی فرانسوی به نام های آب معدنی "پرییر" و "اویان" با قیمت های ۷ تا ۴۰ هزار تومانی در بازار آغاز شده است.
فرهنگستان به جای پاستا چه واژه ای را پیشنهاد داده است؟ فرهنگستان زبان و ادب فارسی با ارائه توضیحی درخصوص واژه‌گزینی در حوزه صنایع غذایی، می‌گوید که تاکنون برای نام‌های غذاها معادل‌سازی نکرده‌ و برای غذاهای ملل نیز معادل فارسی نساخته است.
ارتباط صبحانه کامل و باردار شدن بررسی های جدید حاکی از آن است که، مصرف یک صبحانه کامل به زنان مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک (شایع ترین اختلالات غدد درون ریز در زنان و شایع ترین علت نازایی که ناشی از نبود تخمک گذاری است) کمک می کند تا باردار شوند.دریافت کالری صبحانه انسولین ،تستسترون و هورمون هایی را که اختلال در عملکردشان می تواند تاثیر نامطلوبی روی احتمال باردار شدن بگذارد منظم می کند.
لاغری در وقت اضافه به قول فرنگی‌ها یک سورپرایز برایتان داریم! اگر به دنبال خوش اندامی هستید بدانید که با تغییر شیوه‌ی غذا خوردن تان می‌توانید هر ماه یک کیلوگرم وزن کم کنید.