نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خطر پاستیل برای دندان کودکان پایگاه خبری لقمه:استفاده از پاستیل علاوه بر عوارض...

  چه کسانی نمی‌توانند شیر سویا مصرف کنند؟ افرادی که به پروتئین شیر گاو حساس هستند، نمی‌توانن...

  آب کرفس از فشارخون بالا پیشگیری می‌کند کارشناس صنایع غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

قرص‌های لاغری واقعا معجزه می‌كنند؟ این روزها بیشترین معضل بسیاری از افراد مسئله چاقی است‌، بعضی از افراد ترجیح می‌دهند به جای تلاش برای بهتر زندگی‌كردن و از راه‌های منطقی به نتیجه رسیدن ره صد ساله را یك شبه طی كنند و هستند كسانی كه از این افراد به راحتی سوءاستفاده می‌كنند اما برای سود بیشتر آن‌ها اجازه ندهید تا از شما سوءاستفاده شود.
ترفندهایی برای کالری‌زدایی از هر وعده‌ی غذایی در این مطلب چند ترفند برای کاهش کالری‌های دریافتی در هر وعده‌ی غذایی را عنوان می‌کنیم که کمک زیادی به خوش‌اندامی شما می‌کند.
پایین‌ترین هزینه ماهانه یک خانواده 5 نفره چقدر است؟ در سالهای اخیر که معجزات هزاره سوم پولهای نفت کشور را با شعبده بازی و شامورتی بازی غیب کرده و تحریم را بر سر ملت ریخته اند، مهمانی ناخوانده به نام گرسنگی به خانه های اقشاری از مردم راه یافته است. اکنون هربار که به مغازهای پا میگذاری، گرسنه ای سر میرسد و از تو تقاضا میکند برایش تکه ای پنیر یا قالبی کره یا بسته ای نان بخری. هرچقدر هم در گوش ما بخوانند که این گدایان ثروتمندند و حقه بازند و زیر پوشش باندهای مافیایی فعالیت میکنند، به خرج ما نمیرود چون ما با چشم میبینیم که از سال 84 تا 92 ما که ما باشیم و شغل داریم و سر هر ماه حقوقی به حساب مان ریخته میشود، در خرج زندگی لنگ میزنیم...
«گزنه» گیاه خاردار پرخاصیت یافته های تازه نشان می دهند، گیاه گزنه فرایند متابولیکی بدن را فعال و به عملکرد کلیه‌ها کمک می کند.