نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کلسیم شیرهای پرچرب بیشتر است!؟ عضو هیات علمی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذ...

  توزیع چیپس، پفك و لواشك در بو‌فه مدارس ممنوع مدیركل سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و...

  این‌ها را بخورید تا سوی چشمانتان زیاد شود در این مقاله مواد غذایی مفیدی را معرفی می‌کنیم که...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

راهکارهای درمان بی اشتهایی کودکان بهبود وضعیت تغذیه،‌ گسترش و در دسترس بودن انواع خوراکی‌ها و البته تولید انبوه تنقلات متنوع اشتهای ناچیز معده‌های کوچک را به سرعت اشباع می‌کند و هنگامی که والدین مشاهده می‌کنند​ فرزندشان سر سفره غذا از خوردن امتناع دارد نگران و حیران می‌مانند که چگونه او را به خوردن تشویق کنند.
میزان ماندگاری گوشت قرمز و ماهی متخصصان تغذیه می گویند: گوشت یخ زده پس از یکسال از زمان ذبح تمام ارزش غذایی خود را از دست داده و به تفاله تبدیل می‌شود اما در موارد زیادی گوشت‌های یخ زده وارداتی تنها چند روز مانده به یکسال در کشور به فروش می‌روند.
طبیعی‌ چاق شوید همیشه در مقابل افرادی‌که تمام فکر و ذکرشان لاغر شدن و کاهش وزن است، افرادی هم هستند که به چاق شدن فکر می‌کنند و حاضرند هر کاری انجام دهند تا فقط چند کیلویی چاق‌تر شوند.
قبل از مصرف سبزیجات بخوانید مقاومت ویتامین‌ها و املاح مختلف موجود در سبزی‌ها در برابر عوامل مخرب مانند حرارت، نور و اکسیداسیون با یکدیگر متفاوت است.دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: خرد کردن زیاد سبزیجات و در معرض هوا قرار دادن آن‌ها باعث از بین رفتن ویتامین‌های موجود در سبزیجات می‌شود.