نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین روش پخت ماهی هدف از خوردن ماهی چیست و چرا مصرف حداقل 2 وعده گوش...

  چه نوع روغن زیتونی بخریم؟ روغن زیتون به دلیل دارا بودن چربی‌های غیراشباع، سا...

  چای تقلبی چه رنگی است ؟ سولماز چوبکی، کارشناس تخصصی چای سازمان غذا و دارو ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

قبل از جلسه خواستگاری چه بخوریم؟ هر فردی در طول زندگی خود با رویدادهایی مواجه می‌شود که زندگی او را تغییر خواهد داد و فرصت موفقیت یا شکست را پیش روی او قرار می‌دهد. خوردن برخی مواد غذایی در این لحظات، در دستیابی به موفقیت بی‌اثر نیست و به شما در موقعیت‌هایی چون مصاحبه شغلی، امتحانات درسی، خواستگاری، ازدواج، بارداری و ... کمک شایانی خواهد کرد.
کجا غذا بخوریم، کجا غذا نخوریم بیشتر متخصصان فیزیولوژی معتقدند لذت غذاخوردن، یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های زندگی است اما بسیاری از افراد به‌راحتی از این لذت می‌گذرند و نمی‌دانند که می‌توانند با رعایت چند نکته بسیار ساده اما کاربردی، غذا خوردن را برای خود و سایر اعضای خانواده‌شان، به یک تفریح بزرگ تبدیل کنند.
قدیمی ترین میوه محبوب جهان را بهتر بشناسید موز یکی از پرمصرف‌ترین و محبوب‌ترین میوه‌های روی زمین و غنی از املاح و ریزمغذی‌های ضروری برای بدن است.
گزارشی از كارایی برنامه جهاد كشاورزی برای افزایش تولید گوشت وزارت جهاد كشاورزی، برنامه‌های خود برای افزایش تولید گوشت را اعلام كرده است اما این تمایل به افزایش تولید، درشرایطی وجود دارد كه بهره‌وری پایین تولید گوشت در ایران، آینده منابع و همچنین امنیت غذایی كشور را به خطر انداخته است.