نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا مصرف قرص روغن ماهی، سکته قلبی را کاهش می دهد؟ مطالعات اخیر نشان می دهند که خوردن قرص روغن ماهی خ...

  مصرف روزانه 5 فنجان قهوه چاقی و دیابت می‌آورد محققان دریافتند که مصرف روزانه 5 فنجان قهوه در یک ...

  چیپس‌های سرطان‌زا نخورید دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چیپس و اسن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خاصیت‌هایی كه پاستیل ندارد پاستیل از تنقلاتی است كه با شكل‌های متنوع و رنگ‌های فریبنده، بزرگ و كوچك را به خود جذب كرده و گرچه برخی انواع آن طعم خوبی ندارد، اما بافت كش‌سان منحصربه‌فرد آن در زمان جویدن چنان احساس مطلوبی در مصرف‌كننده ایجاد می‌كند كه در همه جنس‌های این محصول نظیر ژله و مارشمالو (نوعی آبنبات اسفنجی) نمی‌توان یافت و این همان عامل اصلی پرطرفدار شدن پاستیل است اما باید بدانیم این قبیل ویژگی‌ها نمی‌تواند دلیل مغذی بودن این محصول باشد.
یک پرس دستمال کاغذی، ناهار مدل های معروف دنیا! یک پرس سالاد کاهو، چند برش هویج با یک بشقاب دستمال کاغذی! این وعده غذایی مدل هایی است که سال‌هاست عکس شان روی جلد مجله مد و زیبایی ووگ منتشر می شود.
یک روز گشت با تعزیراتی ها پایگاه خبری لقمه: خودرو گشت مشترک تعزیرات از خیابان مطهری راه می افتد و ماموران تعزیرات تلفنی با ماموران دیگر از جمله نماینده اصناف قرار می گذارند تا جایی در ستارخان همدیگر را ببینند.
میگرن و دانستنی هایی درباره آن یک متخصص مغز و اعصاب با تاکید بر اینکه کاهش آب بدن به عنوان یکی از عوامل تشدید کننده سردرد در تابستان است، گفت: کاهش آب بدن در تابستان به علت تعریق فراوان است به همین دلیل باید روزانه آب به صورت اندک اندک و بافاصله مصرف شود.