نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  نکاتی درباره نگهداری از کابینت های mdf رعایت این نکات عمر کابینت شما را افزایش می دهد.

  این خوراکی‌های باهوش کننده را بشناسید! کارشناس مسئول مواد خوراکی و آشامیدنی معاونت غذا و ...

  پسته بخورید تا قند مواد غذایی جذب شود مطالعات دانشمندان نشان می‌دهد خوردن روزانه پسته مو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غفلت دستگاه‌های متولی در راه‌اندازی داروخانه‌های گیاهی پایگاه خبری لقمه: نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم ساماندهی داروهای گیاهی، گفت: شرح وظایف داروخانه های گیاهی و داروخانه های عمومی باید از هم تفکیک شوند تا هر کدام به وظیفه خود عمل کنند.
قهوه سبز با کدام داروها تداخل دارد پایگاه خبری لقمه: مردم قهوه سبز را برای چاقی، دیابت، فشار خون بالا، کلسترول بالا و بسیاری از شرایط دیگر مصرف می کنند، اما هیچ مدرک علمی خوبی برای حمایت از این موارد وجود ندارد.
لاغری به چه قیمتی؟! با افزایش یافتن مشکل چاقی در بیشتر جوامع و پیروی از رژیم‌های مختلف برای پایین آوردن وزن، برخی از افراد به مصرف قرص‌های رونده هم رو می‌آورند اما واقعیت این است که قرص‌های مذکور، به کاهش وزن کمکی نمی‌کند. محققان معتقدند تا زمانی که این قرص‌ها اثر خود را بگذارد، کالری‌ها مصرف می‌شود و اگر هم وزن پایین بیاید، علت آن از دست دادن آب بدن است.
فریدون مهربانی مالک ساندوچی مشهور به فری کثیف درگذشت/راز موفقیت فریدون پایگاه خبری لقمه: فریدون مهربانی مدیر 80 ساله ساندویچی فریدون معروف به فری کثیف عصر روز گذشته در گذشت.