نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تغذیه برای زانوها برخی مکمل‌های تغذیه‌ای ممکن است در زانو درد‌های حا...

  چرا مردان باید میوه های توت مانند مصرف کنند؟ محققان اظهار کرده اند که خوردن توت فرنگی ها، توت ...

  قهوه نوش‌ها خوش بین‌تر هستند دانشمندان می‌گویند نوشیدن قهوه به خوش بینی کمک می‌...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چالش جمع آوری پسماند رستوران‌ها در شهرهای بزرگ پایگاه خبری لقمه: جمع آوری پسماند رستوران‌ها در شهرهای بزرگ مانند تهران می‌تواند مسئله‌ای پیچیده و چالش‌برانگیز برای محیط زیست شهری باشد و نیازمند تعامل شهرداری‌ها و رستوران‌داران است.
خوراكی‌های بدون كالری اغلب رژیم‌های لاغری توجه ویژه‌ای به میزان كالری مصرفی فرد دارد. مواد غذایی كه در این شماره برایتان گردآوری كرده‌ایم دارای كالری بسیار كمی هستند و جالب اینجاست كه همین كالری بسیار كم در حین مصرف در بدن ـ زمانی كه مشغول گاز زدن، جویدن و هضم غذا هستید ـ به صفر می‌رسد.
8 خطایی که موقع مسواک زدن انجام می‌دهیم مسواک را برمی‌داریم، کمی خمیردندان روی آن می‌گذاریم و مسواک زدن را شروع می‌کنیم و بسته به حال و حوصله‌مان، یک یا چند دقیقه‌ای هم مسواک می‌زنیم. اما متاسفانه در مورد این کار هم مانند هر عادت دیگری ممکن است دچار روزمرگی و در نتیجه اشتباهاتی شویم که نتیجه‌اش پوسیدگی دندان‌ها و بیماری‌های لثه است.
درمان‌های طبیعی خوراکی برای نازایی ناباروری یک مشکل رو به افزایش و نگران‌کننده برای زوج‌ها و خانواده‌های ایشان است که تبعات اجتماعی و اقتصادی فراوانی دارد. اما هر روش که بتواند به درمان این مشکل کمک کند باید مورد توجه قرار گیرد.