نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بی‌خوابی شبانه تمایل به خوردن فست فود را افزایش‌می‌دهد محققان آمریکایی دریافتند: افرادی که خواب شبانه ندا...

  غذاهای آماده و کنسروی برای بیماران فشار خونی «سم» است یک متخصص تغذیه گفت: تمام مواد غذایی فرآوری شده مان...

  10 روش طبیعی برای درمان سرفه پایگاه خبری لقمه: اگر سرفه تان بیش از یک هفته طول ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟
داستان شکلات‌هایی با طعم سوئیسی امروزه کشور اروپایی سوئیس که در دامنه سلسله رشته های کوه های آلپ واقع شده است، به عنوان یکی از کشورهای مشهور در زمینه تولید شکلات در جهان به شمار می‌رود، تا جایی که شکلات سوئیسی تبدیل به یکی از سوغاتی‌های این کشور اروپایی شده است.
یک روز با عوامل سریال برادرجان در میدان تره بار/پرتغال خوردن به سبک میدونی ها پایگاه خبری لقمه: سریالی که با هدف حق طلبی و تاکید بر حق الناس توسط سعید نعمت الله نوشته شد.
با این دستورالعمل هر روز نیم کیلو لاغر شوید با کمی جدیت و استفاده از یک تکنیک درست می توانید به مدت یکماه هر روز ۴۵۰ گرم از وزن خود را کاهش دهید.