نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  بهتر است این 7 ماده غذایی را نخورید شیوه زندگی مانند الگوهای تغذیه‌ای ناسالم و نامناسب...

  افزودن ماست به اسفناج از جذب کلسیم جلوگیری می‌کند اگر می خواهید اسفناج را با ماست مخلوط کنید بهتر اس...

  این ده عامل شگفت انگیز می‌توانند باعث سنگ کلیه باشند پایگاه خبری لقمه: در ده عاملی که زمینه ساز سنگ کلی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

طرز تهیه و خواص گلاب/چه کسانی نباید گلاب بخورند از قدیم گلاب برای مردم خواص دارویی داشت اما امروزه گلاب هم در غذا و هم در طب پزشکی و طب سنتی به کار می رود حالا با ما همراه باشید تا از فواید مصرف گلاب بگوییم.
سفره و صندوق پایگاه خبری لقمه: شاید عنوان این تیتر در نگاه اول عجیب به نظر برسد و مخاطب با خود بگوید غذا چه ربطی با انتخابات به عنوان یک کنش سیاسی دارد؟!اما واقعیت این است غذا به عنوان نماد و مصداقی از بهبود اوضاع زندگی و به مثابه یک شاخص اقتصادی از اهمیت و جایگاه خاصی در برنامه های نامزدهای انتخاباتی برخوردار است و بخش عمده ای از فعالیت ها و وظایف یک رئیس جمهور به شکل مستقیم و غیر مستقیم با مساله غذا در ارتباط است.
مصرف تخمه کدو و کاهش کلسترول خون کارشناسان تغذیه و سلامت در یک مقاله جدید تاکید کردند که مصرف تخمه کدو در کاهش سطح کلسترول خون موثر است.
ارتباط صبحانه کامل و باردار شدن بررسی های جدید حاکی از آن است که، مصرف یک صبحانه کامل به زنان مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک (شایع ترین اختلالات غدد درون ریز در زنان و شایع ترین علت نازایی که ناشی از نبود تخمک گذاری است) کمک می کند تا باردار شوند.دریافت کالری صبحانه انسولین ،تستسترون و هورمون هایی را که اختلال در عملکردشان می تواند تاثیر نامطلوبی روی احتمال باردار شدن بگذارد منظم می کند.