نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین روش برای سفید کردن دندان کدام است؟ خیلی اوقات افرادی را می‌بینیم که ظاهر بسیار زیبا و...

  رازهایی درباره فست فودها! شواهد بسیاری هست که می گوید همبرگرهای رستوران های ...

  برای کاهش استرس چه بخوریم؟ تقریبا همه ما می دانیم نوع تغذیه روی سلامت روحی ان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

راهنمای خرید عسل در خوانسار پایگاه خبری لقمه: عسل یکی از محبوب ترین مواد غذایی طبیعی در طول تاریخ است که نه تنها مصرف خوراکی که در پزشکی وصنعت هم کاربرد داشته است.
یک متخصص طب سنتی: زیاد ترشی نخورید یک متخصص طب سنتی گفت: افراد کم‌خون باید از مصرف زیاد ترشی‌ها بپرهیزند چرا که ترشی‌ها خون سازی را کم می‌کنند، همچنین ترشی‌ها آسیب به معده, ضعف اعصاب و موجب بروز ایجاد بیماری‌های عصبی در دراز مدت و پیری زودرس می‌شود.
فواید شگفت انگیز خرما برای سلامتی خرما به این دلیل که سرشار از فیبرهای طبیعی و بسیار غنی از ویتامین‌ها و موادمعدنی است، فواید بیشماری برای سلامتی دارد. این محصولات طبیعی حاوی روغن، کلسیم، سولفور، آهن، پتاسیم، فسفر، منگنز، مس و منیزیم هستند که همه برای سلامتی بسیار مفیدند. گفته می‌شود که مصرف یک خرما در روز برای داشتن یک رژیم‌غذایی متعادل لازم است. خرما به مقابله با یبوست، اختلالات روده، افزایش وزن، مشکلات قلبی، ضعف جنسی، اسهال و سرطان شکم کمک می‌کند.
هر ایرانی یک شربت فروتونیک / تنها مکمل آهن بر پایه یون در دنیا پایگاه خبری لقمه: اولین داروی آهن با ساختار یونی، به شکل فرآورده طبیعی با نام فروتونیک در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط محققان ایرانی رونمایی شد.