نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تأثیر مصرف مكمل كراتین و مخلوط كراتین – كربوهیدرات بر توان بی هوازی و شاخص های آسیب سلولی پایگاه خبری لقمه: امروزه مصرف مكملهای غذایی در ورز...

  چاقی و اضافه وزن کبد را پیر می‌کند پزشکان هشدار دادند: اضافه وزن موجب فرسودگی سریع ک...

  مصرف مولتی ویتامین خطر سقط جنین را افزایش می هد محققان می گویند مادرانی که شش هفته قبل از لقاح از ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

درمان بی‌خوابی با ترش‌ترین میوه دنیا خواص طبیعی برخی از میوه‌ها از قوی‌ترین دارو‌ها مؤثر‌تر است و ‌می‌تواند به سلامت افراد بویژه در دوران سالمندی کمک فراوانی نماید.
هفت روش برای سوزاندن سریع‌تر چربی‌ها می‌گویند تعریف جنون انجام کاری یکسان بارها و بارها و انتظار داشتن نتیجه متفاوت است، اما اگر این موضوع صحت داشته باشد، پس در مورد ورزش کردن باید اکثر ما کاملا دیوانه باشیم.
چگونه در دوران بارداری چاق نشویم؟ اگر وزنی بیش از آن چه پزشک توصیه کرده بود به دست آوردید، با پزشک راجع به آن صحبت کنید. در بیشتر موارد باید تا زایمان صبر کنید و پس از آن وزن اضافی را کاهش دهید.
با مصرف نوشابه های رژیمی، در دراز مدت چاق تر می شوید یک عضو هیات علمی انستیتو تحقیقات تغذیه کشور با هشدارنسبت به اثرات سوء طولانی مدت مصرف نوشابه های رژیمی خاطرنشان کرد:« مصرف نوشابه های رژیمی آستانه چشایی فرد را بالا می برد و فرد تمایل بیشتری به مصرف مواد شیرین پیدا می کند در نتیجه نه تنها موجب کاهش وزن نمی شود بلکه موجب افزایش وزن و به دنبال آن بروز بیماری های متابولیک می شود.»