نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مواد غذایی مناسب روزهای گرم وقتی هوا گرم می‌شود، معمولا ما اشتهای چندانی برای ...

  خوابیدن بلافاصله بعد از غذاخوردن مضر است خوابیدن، بلافاصله پس از صرف غذا، گوارش غذا را مختل...

  پیشنهاد‌هایی برای بیشتر آب خوردن بدن ما انسان‌ها به غیر از خوراکی‌های متفاوت برای ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دیابتی ها داروی گیاهی مصرف کنند یا نه؟ رئیس انجمن دیابت ایران با بیان اینکه«استفاده از داروهای گیاهی برای کنترل دیابت را توصیه نمی کنیم چرا که هنوز یک مطالعه علمی در این زمینه انجام نگرفته است.» گفت:«داروهای گیاهی باید به صورت طولانی مدت و به مقدار زیاد مصرف شود تا اثرات خود را داشته باشد و به دلیل اینکه نمی دانیم این داروها چه عوارضی را برای بیماران به دنبال خواهند داشت مصرف آن را توصیه نمی کنیم.»
چگونه بدون ورزش کالری زیادی بسوزانیم؟ همه شما از فواید بی شمار ورزش مطلع هستید و می‌دانید که به هیچ بهانه‌ای نباید از ورزش کردن سر باز زد. اما به هر حال روشهایی هم وجود دارند که بدون ورزش نیز بتوانید کالری بیشتری بسوزانید.
بخور نخورهای 20 تا 120 سالگی (1) با ما باشید تا بگوییم بدنمان در هر سن و سالی بیشتر به چه مواد غذایی و ویتامین‌هایی نیاز دارد تا سالم و سرحال باشد.
توصیه‌های سرآشپز برای کاهش مصرف نمک همه می‌دانیم که مصرف بیش از اندازه‌ی نمک برای سلامتی خوب نیست. امروزه سرآشپزهای حرفه‌ای با علم به این موضوع سعی دارند در عین تهیه‌ی غذاهای خوشمزه، میزان سدیم (نمک) استفاده شده در غذاهایشان را کاهش دهند.