نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  یک خوراکی مفید برای افراد چاق محققان دانشگاه ایلی نویز در مطالعات اخیر خود پی بر...

  یافته‌های جدید درباره ویتامین D و سالمندان پایگاه خبری لقمه: نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد ...

  کودکان را قبل از تولد به خوردن میوه و سبزی عادت دهید محققان می گویند تلاش برای عادت دادن کودکان به خورد...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جوش شیرین ویتامین های غذا را نابود می کند فرزانه صادقی قطب آبادی متخصص تغذیه درباره نقش تغذیه در پیشگیری از مواد مخرب و آلوده کننده هوا اظهار داشت: مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، اکسیدهای نیتروژن دار، هیدروکربن‌های سوخته نشده، ذرات ریز معلق، برمید سرب، سایر ترکیبات سربی از جمله مواد آلاینده هوا هستندکه به گروه‌های در معرض خطر مانند کودکان، سالمندان، مادران باردار و مبتلایان به بیماری‌های قلبی، ریوی بیشترین آسیب را می‌بینند.
یک نوشیدنی خطرناک برای مردان! مصرف نوشابه‌های گازدار و آبمیوه‌های شیرین شده با شکر از عادات غذایی روزانه به شمار می‌رود که همه گروه‌های سنی تمایل زیادی به مصرف این نوشیدنی‌ها دارند اما به نظر می‌رسد که با توجه به نتایج تحقیقات جدید، مردان باید در محاسبات خود بازنگری کنند.
باور غلط درباره داروهای گیاهی باورهای غلطی درباره گیاهان دارویی وجود دارد و بسیاری از افراد تصور می‌کنند که داروهای گیاهی بدون عارضه هستند.
جلوگیری از ابتلا به افسردگی با مصرف لبنیات یک روانپزشک با تاکید بر مصرف لبنیات تازه و مغزهایی مانند پسته، بادام و گردو گفت: بیشترین میزان سرتونین در ماست و شیر تازه دیده می‌شود.