نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  همه چیز در مورد رژیم سرکه سیب کارشناسان معتقدند که سرکه سیب چربی ها را می سوزاند...

  روغن‌ ماهی و زیتون برای سلامت قلب و عروق مفیدند کارشناس تغذیه مرکز بهداشت استان یزد گفت: روغن ماهی...

  خواص هشت میوه شیرین مصرف میوه تاثیر بسیار زیادی بر سلامت کلی بدن و جذب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

9 نکته خوب و بد درباره کاهش وزن نتایج جدید مطالعات محققان نشان می دهد، کاهش پنج تا 10 درصد از وزن بدن علاوه بر تقویت سلامت عمومی، خطر ابتلا به بیماری قلبی و دیابت را نیز کاهش می دهد اما این کاهش وزن می تواند اثرات سوء نیز داشته باشد.
چرا به آسانی نمی‌توان لاغر شد؟ خیلی‌ها شکایت دارند که با آب‌خوردن هم چاق می‌شوند. می‌گویند حتی اگر چیزی نخوریم و فقط نفس بکشیم باز هم چاق می‌شویم. اما این شکایت‌ها منحصر به چاق شدن نیست و کم کردن وزن هم برای خودش داستان دیگری است.
در مورد میکروبی شدن معده چه می دانید؟ خوب جوید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن غذا، وعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه‌های کم و مکرر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر طول روز، عد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م مصرف وعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه سنگین قبل از خواب می‌تواند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر بهبود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ علائم این بیماران موثر باشد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. میوه و سبزیجات تازه و مواد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ غذایی حاوی سلنیوم از قبیل مغزها و خصوصا باد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام هند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی، غذاهای د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریایی، گوشت مرغ، گوشت گوسفند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و جگر برای سلامت معد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه مفید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌باشند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.
تأثیر نور و صدا روی نحوه‌ی غذا خوردن در رستوران زمانی که به رستوران می‌روید به چه چیزی دقت می‌کنید؟ کیفیت غذا؟ قیمت‌ها؟ تنوع غذایی؟ مکان رستوران؟