نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف نمک در پخت نان صدای وزارت بهداشت را هم درآورد/خطر ابتلا به دیابت با مصرف نمک زیاد پایگاه خبری لقمه: مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وز...

  بهترین ظروف برای پخت غذا/ ظرف مسی مسمومیت‌زاست یک متخصص تغذیه می‌گوید: استفاده از ظروف مسی نه تنه...

  آشنایی با خواص سالم‌ترین روغن‌های خوراکی متخصصان تغذیه اخیراً فهرست هشت مورد از سالم‌ترین ر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خواص ضد سرطانی هویج خواص ضدسرطانی هویج رنده شده و ارتباط افسردگی با پارکینسون عناوین مهمترین یافته های پزشکی امروز هستند.هویج رنده شده مهمترین ماده غذایی برای پیشگیری از سرطان، بیماری های عصبی و قلبی عروقی است.
لاین ایرانی نیازمند یاری ایرانیان/رقیب سالم نژاد انگلیسی مدیر کل تامین دام شرکت پشتبانی با تاکید بر عزم راسخ مجریان و متخصصان داخلی برای اصلاح روند تولید و مصرف گوشت مرغ، تصریح کرد با بازگرداندن نژاد ایرانی آرین به گستره تولید و همراهی عموم مصرف کنندگان، بساط مرغ‌های غول پیکر وارداتی برچیده خواهد شد.
وزن ایده آل برای خانم ها چقدر است؟ اکثر مردم گمان می کنند که برای محاسبه وزن ایده آل خود ، فقط باید به قدشان توجه کنند اما حقیقت این است که برای محاسبه دقیق وزن ایده آل ، به غیر از قد ، فاکتورهای دیگری هم وجود دارد.
چه چیزی پوست را پیر می‌‌کند؟ برخی همواره به دنبال کلید جادویی برای داشتن پوستی شاداب هستند غافل از اینکه رعایت برخی نکات ساده و کم خرج مانند خوردن میوه و سبزی تازه و رعایت رژیم غذایی بهترین نسخه‌ای است که می‌توان پیچید.