نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خوراکی هایی که بوی سیر را از بین میبرند! غذاهای محتوی سیر و پیاز بی نهایت خوشمزه هستند اما ...

  مبتلایان به میگرن از خوردن این میوه پرهیز کنند مصرف موز می‌تواند سردرد‌های میگرنی را در مبتلایان ...

  روغن جامد را از برنامه غذایی خود حذف کنید ارتباط مستقیمی‌ میان رژیم غذایی و بیماری قلبی وجود...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مایکروفر خواص کدام مواد غذایی را از بین می برد مایکروفر یکی از مشهورترین و پر استفاده‌ترین لوازم خانگی در جهان است، نه تنها به دلیل این که به گرم کردن غذا در چند ثانیه کمک می کند، بلکه امکان پخت برخی وعده های غذایی در آب را نیز فراهم می کند. در حقیقت، هنگامی که برخی سبزیجات در این دستگاه پخته می شوند، آنها خواص بیشتری را در مقایسه با روش های پخت دیگر حفظ می‌کنند.
مواد غذایی لازم برای از بین بردن چروک پوست خداوند نعمت‌هایی در اختیار ما قرار داده که با پیری و چین و چروک پوست مقابله کرده و زیبایی و شادابی آن را حفظ می‌کند. لازمه داشتن بدنی سالم و پوستی زیبا در تغذیه مناسب و سالم است.
چهار مکمل برای داشتن خواب طبیعی و راحت خواب راحتی ندارید؟ پزشکان معتقدند باید علت نداشتن خواب راحت را در سبک زندگی - مصرف بیش از اندازه کافئین، ورزش نکردن، کار شبانه و تماشای تلویزیون پس از رفتن به رختخواب - افراد جست و جو کرد.
زمان‌های مفید برای خوردن، خوابیدن و مصرف مکمل‌ها در حالی که هرگز بهترین زمان برای سیگار کشیدن یا خوردن غذاهای بی کیفیت چرب وجود ندارد اما از نظر علمی و پزشکی رفتارهای سالم را باید در بهترین زمان خودش انجام داد.