نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بیماری بدون علامت 70 درصد افراد چاق یک فوق تخصص بیماری گوارش و کبد با اشاره به اینکه آ...

  بعد از صرف غذا "میوه" نخورید! مصرف متعادل میوه‌ها در طول روز بویژه در میان وعده‌...

  توصیه هایی برای مصرف کنندگان وارفارین

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با پرتقال و خواص دارویی آن پرتقال درخت كوچكی است دارای برگهای سبز و گلهای سفید، پوست پرتقال نارنجی رنگ ، كمی ناصاف و میوه آن بسته به انواع مختلف شیرین و ترش ، زرد رنگ و یا قرمز است .
چلوکباب شاهکار چه کسی بود؟ یک مغازه بود و جارچی اش که سر ظهر راه می افتاد در کوچه و بازار و مردان محله را به ناهار دعوت می کرد. مردها جمع می شدند توی دکان و روی سکوهایی که دور تا دورش ساخته بودند، می نشستند تا سینی معروف چلوکبابی جلویشان گذاشته شود. یک سینی بزرگ با بشقاب و نان سنگگ و پیاز و سماق و دوغ و گاهی شربت آبلیمو.
روش‌های پیدا کردن بهترین رستوران‌ها در سفر پایگاه خبری لقمه: یکی از لذت‌های هر سفری، خوردن غذای با کیفیت در رستوران‌های خوب است. اما با گسترش صنعت غذا و بازار رستوران‌های رنگارنگ یافتن بهترین رستوران‌ها برای مسافران غریب کار چندان ساده‌ای نیست. با استفاده از این راهنماها و روش‌ها، احتمالاً می‌توانید بهترین رستوران را در سفر خود پیدا کنید و تجربه‌ی خوبی از غذاهای محلی به دست آورید.
مقایسه‌ پنج آرد پرمصرف در بسیاری از محصولات غذایی از آردهای مختلف استفاده می شود که در اینجا توضیحاتی در خصوص پرکاربردترین آنها ارائه می شود.