نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  11 عامل تغذیه‌ای اثرگذار بر افسردگی افسردگی یكی از شایع‌ترین مشكلات بهداشت روان است. ا...

  اثرات سوء استرس بر ارگانهای مختلف (2) پایگاه خبری لقمه: در مقاله ی قبل اثر استرس بر سیست...

  تخم مرغ عسلی نخورید تخم مرغ را به صورت آب پز کاملا سفت شده استفاده کنی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا چیپس خانگی هم بد است؟ بیشتر چیپس ‏های خانگی بسته ‏بندی شفاف دارند. وقتی این بسته ‏بندی ‏ها در معرض نور آفتاب قرار می‏ گیرد، روغن داخل ورقه ‏های سیب‏ زمینی بیشتر پراکسید می ‏شود و ترکیب‌ های مضر بیشتری تولید می‏ کند.
مصرف نوشابه در ایران 2 برابر میانگین جهانی این روزها نوشابه به عنوان یك نوشیدنی دوست‌داشتنی و همه‌گیر در سبد كالاهای مصرفی خانواده‌های ایرانی جا خوش كرده است حتی در ادارات و سازمان‌ها هم این نوشیدنی به عنوان یك نوشیدنی لوكس به مصرف می‌رسد، تا آنجا كه گاهی حضور نوشابه بر سر سفره‌ها به عنوان نمادی از احترام به كارمند و مهمان نیز تعبیر می‌شود.
کدام آبمیوه باعث کاهش وزن می شود مصرف میوه و سبزی برای حفظ سلامت بسیار مفید است زیرا عملکرد مناسب اعضای کلی بدن را حفظ می کند. سبزی و میوه را می توان به صورت خام یا پخته مصرف کرد اما آب میوه خاصیت بیشتری دارد.
استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ صحت ندارد یک متخصص تغذیه و متابولیسم انرژی و پروتئین با رد استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ برای افزایش ماندگاری، امکان استفاده از "ناتامایسین" به عنوان یک ماده ضدکپک ممنوعه در محصولاتی مثل دوغ را ممکن دانست و از امکان قاچاق آب میوه های حاوی مواد نگهدارنده ممنوعه و فروش آن در بازارچه های مرزی خبر داد.