نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  كاهش مصرف گوشت قرمز و کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن كارشناسان سلامت و تغذیه در انگلیس ادعا كرده‌اند كه...

  تأثیر داروها بر بهداشت دهان و دندان به طور کل، از داروها برای رفع بیماری استفاده می شو...

  خواص کاکائو را بشناسید نتایج بررسی های متعدد نشان می دهد، کاکائو برای حفظ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

وقتی غذا به حلق کودکمان پرید چه کنیم؟ هر سال، کودکان زیادی در اثر خفگی ناشی از گیر کردن اشیا و مواد غذایی در گلو و انسداد راه هوایی، جان خود را از دست می‌دهند. این در حالی است که با کمی دقت و ایمن‌سازی محیط اطراف کودک و وسایل‌بازی‌ او می‌توان از بروز بسیاری از این خطرات جلوگیری کرد.
نکته های کلیدی و ساده : بدون رژیم گرفتن، وزن خود را کاهش دهیم هر چند رژیم های غذایی لاغری بسیاری وجود دارند که ممکن است بتوانند به شما کمک کنند وزنتان را کم کنید اما این برنامه های غذایی در عین حال احساس شدید گرسنگی را به همراه دارند و ولع خوردن را پس از مدتها افزایش می دهند.
بزرگ شدن سینه ها در مردان و طاسی در زنان بدن سازان ممکن است اقدامات افراطی ای جهت بهبود عملکرد جسمی و فیزیکی خود انجام دهند. به گزارش سلامت نیوز همانطور که سایت مایوکلینیک می گوید بدن سازان و دیگر ورزشکاران ممکن است مکمل هایی مانند استروئید، کراتین، دیورتیک ها استفاده کنند در حالیکه متوجه خطرات و عوارض جانبی مهم این داروها نباشند.
رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه اگر می خواهید خیلی زودتر از اینها به نتیجه برسید، باید به رژیم غذایی کوتاه مدت رو بیاورید. این رژیم غذایی کوتاه مدت کمکتان می کند تا در عرض یک هفته تا ده روز به صورت کاملا اصولی چند کیلو وزن کم کنید