نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چه کسانی باید ویتامین سی بخورند؟ حدود 260 سال پیش فردی به نام دکتر جیمز لیند، پزشک ...

  چه چیزی باعث چاقی می شود؟ چرا بعضی افراد چاق و بعضی دیگر لاغر هستند؟ آیا چاق...

  خواص عسل آفریقایی "اقاقیا" لقمه: عسل اقاقیا حاوی انواع مختلف ویتامین ها و اسی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مایکروفر خواص کدام مواد غذایی را از بین می برد مایکروفر یکی از مشهورترین و پر استفاده‌ترین لوازم خانگی در جهان است، نه تنها به دلیل این که به گرم کردن غذا در چند ثانیه کمک می کند، بلکه امکان پخت برخی وعده های غذایی در آب را نیز فراهم می کند. در حقیقت، هنگامی که برخی سبزیجات در این دستگاه پخته می شوند، آنها خواص بیشتری را در مقایسه با روش های پخت دیگر حفظ می‌کنند.
چگونه از سرماخوردگی پیشگیری کنیم؟ شستن دست‌ها! ویروس سرماخوردگی از طریق قطر‌ه‌های میکروسکوپی بیمار منتقل می‌شود. بیمار عطسه می‌کند و قطره‌های ریز در هوا اسپری و روی سطوح اطراف پخش می‌شوند. یا بیمار درون دست خود عطسه می‌کند و با لمس اشیاء، ویروس به همه اشیای دوروبر منتقل می‌شود.
روغن زیتون اصل را اینگونه بشناسید تائید اصالت روغن زیتون و به خصوص روغن زیتون بکر از اهمیت به سزایی برخوردار است. روغن زیتون به دلیل قیمت و ارزش بالای تغذیه‌ای، با روغن‌های معمولی و کم ارزش مخلوط و به بازار عرضه می‌‌شود.
کدو حلوایی برای موهای آسیب دیده معجزه می کند! کدو حلوایی با داشتن غنی‌ترین ریزمغذی‌ها، مجهز به سلاح‌هایی موثر برای مقابله با بیماری‌هاست.