نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  همه چیز در مورد رژیم سرکه سیب کارشناسان معتقدند که سرکه سیب چربی ها را می سوزاند...

  فواید و مضرات گیاه خواری

  چربی‌های مفیدبرای قلب یک متخصص قلب و عروق گفت: ایرانی ها به جای روزانه ۴...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بادام بخورید بیشتر برانید! محققان در یک مطالعه جدید دریافتند ورزشکارانی که به مدت 4 هفته هر روز 75 گرم بادام می‌خورند به طور قابل توجهی در عملکرد آنان تاثیر می‌گذارد.
راهنمای خرید و نگهداری ظروف و اشیای نقره نقره یکی از فلزات گرانبها و محبوب پس از طلاست که اکثر ما زیور‌آلات، مجسمه و آینه شمعدان یا ظروفی از این جنس در خانه داریم.اشیا و ظروفی که امروزه بیش از سابق مخاطب و خواهان پیدا کرده است و به همین دلیل در هر نقره‌فروشی مدل‌های گوناگونی از ظرف و ظروف از نمکدان و کارد و چنگال گرفته یا سرویس‌های چایخوری و... پشت ویترین جلوه‌گری کرده و دل از تماشاچیان پشت ویترین می‌برند. در این نوشتار ضمن اشاره به برخی از مواردی که هنگام خرید ظروف و اشیا نقره باید مدنظر قرار داد، به ارائه برخی اطلاعات در مورد این کالا پرداخته‌ایم. اگر به این موضوع علاقه‌مندید، ادامه مطلب را بخوانید.
گرمای بدن در زمستان با این مواد غذایی گاهی با پوشیدن یک ژاکت پشمی باز هم بدنمان در سرمای زمستان گرم نمی‌شود اما با برخی مواد غذایی و نوشیدنی‌ها، بدن از درون گرم می‌شود و سرمای بیرون بدن تا حدی از بین می‌رود.
خواص معجزه آسای تره فرنگی تره فرنگی فشارخون بالا را کاهش می‌دهد. ترکیبی از ویتامینC، ویتامین B6، فولات، آهن و منگنز است. مصرف منظم آن، باعث افزایش کلسترول مفید و کاهش کلسترول مضر می‌شود. حفظ این تعادل در بدن لازم است زیرا مانع از تصلب شرایین، بیماری دیابتی قلبی، حمله قلبی و حتی سکته می‌شود.