نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  برنج کدام کشورها بیشترین آلودگی را دارد؟ نتایج یک تحقیق از 12 کشور در چهار قاره نشان داد که...

  سردرد با این خوراكی‌ها برای خیلی از كسانی كه سردردهای مداوم یا میگرن دارن...

  رابطه پیتزا و سکته های قلبی متخصص قلب و عروق به شهروندان توصیه كرد: از غذاهای ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا کبد چرب می‌شود کبد چرب یکی از آن بیماری‌هایی است که با اقبال روزافزون مردم به رژیم غذایی ناسالم نامش بیشتر سر زبان‌ها می‌افتد. به گفته دکتر رضا ملک‌زاده، رئیس هفته سلامت گوارش در حال حاضر 30 درصد از ایرانی‌ها به این بیماری مبتلا هستند.
با دمنوش‌های گیاهی به جنگ آنفلوآنزا بروید پایگاه خبری لقمه: هیچ نوشیدنی مثل یک دمنوش خوشمزه و داغ، حال آدم سرماخورده را دگرگون نمی‌کند. با دمنوش‌های گیاهی به جنگ سرماخوردگی و آنفلوآنزا و عوارض شایع زمستان بروید.
افزایش ریزش مو با چه خوراکی‌هایی اتفاق می‌افتد یک متخصص پوست و مو با تاکید بر اینکه رفتارهای نادرستی در بین افراد وجود دارد که باعث بروز ریزش موی غیرطبیعی در افراد می‌شود، گفت: یکسری عادات تغذیه‌ای و رفتاری در مردم رواج یافته که به صورت ناآگاهانه انجام می‌شود و این امر باعث افزایش شمار بیمارانی که به علت ریزش مو به مطب پزشکان مراجعه می‌کنند، شده است.
برای لاغری بیش از حد چه بخوریم؟ لاغر و استخوانی هستید؟ خسته‌اید از بس به دنبال لباس‌هایی گشته‌اید که کمی چاق‌تر نشان‌تان بدهند؟ لباس‌هایی که دوست دارید، در تن‌تان زار می‌زنند؟ به انواع و اقسام توصیه‌های چاقی که هر کدام از اقوام و فامیل تجویز کرده‌اند، عمل کرده‌اید اما بی‌فایده بوده؟