نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  عادات ممنوعه بعد از صرف غذا به خاطر اینکه باید به معده‌تان فرصتی بدهید تا غذای...

  مسواک بزنید تا عقلتان زایل نشود! پایگاه خبری لقمه: طبق نتایج یک تحقیق جدید، از ارتب...

  فواید و مضرات گیاه خواری

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ذرت مفید برای شادابی پوست و بینایی ذرت غنی از فیبرهای مغذی است که برای بدن بسیار مفید است. ذرت به عملکرد سیستم های متعدد داخلی از جمله بازسازی سلول ها کمک می کند و از بروز یبوست و مشکلات گوارشی متعدد پیشگیری می کند.
خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.
اشتباهات رایج در آشپزی و راه حل آنها احتمالا شما هم ادویه را در دسترستان کنار اجاق گاز نگه می‌دارید، یا وقتی عجله دارید در ظرف و ماهیتابه با این گمان که کار پخت و پز غذا زود‌تر تمام شود، مقدار بیشتری مواد غذایی می‌ریزید؛ بعید نیست در این مواقع زیاد هم منتظر خوب داغ شدن روغن نشوید. این گونه کارهای اشتباه را در حین آشپزی بسیاری افراد می‌توان دید.
پیامبران چه زمانی «شام» می‌خوردند؟ وعده غذایی شام یکی از وعده‌های غذایی است که بهتر است در زمان و با دقت بیشتر و رعایت نکات خاصی صرف شود.