نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رابطه افسردگی و رژیم لاغری یک رژیم سبک منجر به افسردگی نمی شود، اما تغذیه ناک...

  راه مقابله با کم حافظه‌گی و افکار منفی با یک دمنوش طبیعی پایگاه خبری لقمه: برای دورکردن افکار منفی و افزایش...

  اثرات سوء استرس بر ارگانهای مختلف (2) پایگاه خبری لقمه: در مقاله ی قبل اثر استرس بر سیست...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه به صورت طبیعی لب هایی به رنگ صورتی داشته باشیم؟ با ما همراه باشید تا روش های طبیعی برای روشن کردن لب ها و داشتن رنگ طبیعی صورتی را به شما نشان دهیم.
مونسان: نوروز آغازی برای بازیابی هویت سیاسی و اتحاد مردم منطقه علی اصغر مونسان گفت: نوروز یکی از کهن ترین آیین های بشری است که هیچ آیینی و هیچ اهریمنی نتوانسته آن را نابود یا کم رنگ سازد. آیینی که دین مبین اسلام هم از در همزیستی و همدلی با آن برآمد و گره ای مبنایی و مستحکم میان آنها زده شد.
نشانه‌‌ های بیماری وبا چیست؟ وبا، یکی از بیماری‌های اسهالی است. بیماری ناشی از سمی است که توسط میکروب در روده افراد بیمار ترشح می‌شود. وبا در دو تا پنج درصد بیماران، اسهال شدید ایجاد می‌کند که شبیه آب برنج بوده و بی‌بو است یا گاهی بوی ماهی می‌دهد. اسهال شدید آبکی، استفراغ بدون احساس تهوع قبلی و عطش فراوان از علائم بیماری وبا هستند. نکته قابل توجه در بیماری وبا این است که در این بیماری، ‌دل درد یا دل پیچه وجود ندارد.کارشناسان بهداشتی توصیه می‌کنند در صورت وجود علائم فوق، فورا باید به نزدیک‌ترین مرکز درمانی مراجعه شود.
سفره های افطاری در کشورهای مسلمان جهان افطار و سفره افطار در هر کشوری بیانگر نوعی خاص از فرهنگ مردم مسلمان یک کشور است .