نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین زمان مصرف کله پاچه غنی از ویتامین B۱۲ است که طرفداران بیشتری هم دارد....

  بسیاری از سالمندان از کمبود ویتامین B12 رنج می برند تغییراتی که به دنبال افزایش سن در بدن سالمندان ایج...

  تصفیه یونهای آب برای قلب مضر است یک متخصص تغذیه گفت: ‌‌آبهایی که توسط تصفیه‌کننده‌ه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

هرگز این مواد غذایی را پس از تاریخ انقضای مصرف نکنید تاریخ انقضا بر روی بسته‌بندی مواد غذایی درج شده و به این وسیله مصرف کننده از تاریخ تولید و انقضا محصول مطلع می‌شود. مصرف برخی مواد غذایی بعد از تاریخ انقضا موجب افزایش خطر ابتلا به بیماری‌ها می‌شود.
7 ماده غذایی مفید و ضروری برای مادران 7 ماده غذایی مفید و ضروری برای مادرانمصرف گردو می تواند از بروز سرطان سینه و پوکی استخوان جلوگیری کند. مطالعه صورت گرفته نشان می دهد که مصرف روزانه گردو بروز و پیشرفت سرطان سینه را به تاخیر می اندازد.
مایکروفر خواص کدام مواد غذایی را از بین می برد مایکروفر یکی از مشهورترین و پر استفاده‌ترین لوازم خانگی در جهان است، نه تنها به دلیل این که به گرم کردن غذا در چند ثانیه کمک می کند، بلکه امکان پخت برخی وعده های غذایی در آب را نیز فراهم می کند. در حقیقت، هنگامی که برخی سبزیجات در این دستگاه پخته می شوند، آنها خواص بیشتری را در مقایسه با روش های پخت دیگر حفظ می‌کنند.
عسل طبیعی با طعم پورشه پایگاه خبری لقمه: عسل شکوفه لیمو که شرکت "پورشه لایپزیگ" آن را به بازار عرضه کرده است، توسط ۱.۵ میلیون زنبور عسل تولید می‌شود.