نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رژیم غذایی مناسب برای دوران یائسگی اگر شما هم وارد دوره‌ی یائسگی شده باشید قطعاً با ع...

  7عارضه مهم بی‌توجهی به مصرف نمک یددار یک فوق تخصص غدد با تاکید بر اینکه کمبود ید پس از ت...

  اینفوگرافیک / مواد غذایی مضر برای سلامت روده‌ها پایگاه خبری لقمه: در این اینفوگرافیک به هفت ماده غ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شما هم می‌خواهید چاق شوید؟ رایج‌ترین دلایل برای لاغر بودن یک نفر معمولاً یکی از علت‌های زیر است:ژنتیک، خوردن غذای کمتر از میزان نیاز، داشتن سبک زندگی فعال و پر تحرک، ورزش بیش از حد.این را هم بدانید خیلی از افراد لاغر هستند به دلیل ناتوانی‌ها، اختلالات خوردن، اختلالات روحی، و یا سابقه بیماری یا عمل جراحی شدید. در این مقاله ما روش‌های افزایش وزن را با هم بررسی می‌کنیم ولی قطعاً برای افرادی که از اختلالات نامبرده رنج می‌برند بهترین راه‌حل، درمان بیماری زمینه‌ای است و بعد واجد شرایط برای این توصیه خواهند بود.
توصیه هایی برای افراد سرمایی این روز‌ها که هوا سرد شده است، برخی افراد حتی با پوشیدن چندین لباس و جوراب پشمی هنوز هم احساس سرما می‌کنند. یک متخصص طب سنتی می‌گوید این افراد با خوردن زنجبیل و بابونه می‌توانند احساس گرم شدن را در بدنشان تقویت کنند.
چرا مجبورم لاغر شوم؟! این روزها درزندگی بی تحرک ما که پر از رژیم های ناسالم و انواع فست فودها و غذاهای چرب و خیلی شیرین است، اینگونه معمول شده که چند کیلو اضافه وزن آنقدرها هم خطرناک نیست و ما آن را عاملی برای تهدید سلامتی نمی دانیم.
یک ماده غذایی فوق العاده مطالعات محققان دانشگاه مریلند آمریکا نشان می دهد، سیر با کمترین مقدار کالری، عملکرد سیستم ایمنی بدن را تقویت و سلامت عمومی بدن را افزیش می دهد.