نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  هر روز شلغم بخورید شاید از مادربزرگ یا بزرگان فامیل شنیده باشید كه با...

  تاثیر مصرف تخم مرغ های غنی شده با اسید چرب امگا 3 بروی چربی ها و فشار خون پایگاه خبری لقمه: بالا بودن لیپید خصوصا بالا بودن ...

  6 ماده‌ی غذایی مرتبط با تب یونجه در بیماری تب یونجه نه پای یونجه در میان است و نه ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

گرم کردن دوباره این غذاها سرطان‌زاست پایگاه خبری لقمه: نتایج یک تحقیق پزشکی نشان می‌دهد هفت نوع مواد غذایی اگر مجدد گرم شوند سمی، زیان آور و حتی سرطان‌زا می شوند.
به دور ماندن از اضافه وزن و چاقی با این کارها اضافه وزن و چاقی یکی از معضلات انسان امروزی است. تغییر شیوه زندگی از یک سو و تغییر عادات غذایی و تمایل به مصرف غذاهای آماده و فوری (فست فودها)، غذاهای خیابانی و پرکالری از سوی دیگر روند اضافه وزن و چاقی و به موازات آن بیماری‌های ناشی از چاقی و اضافه وزن مانند دیابت، فشار خون، بیماری‌های قلبی، عروقی و ... روند رو به افزایشی را در کشور دارد و به این دلیل هزینه‌های درمان و مراقبت از این بیماری‌ها بار مالی زیادی را به دوش دولت و خانواده‌ها خواهد گذاشت.
چگونه یک شماره رند در موفقیت شما اثر می گذارد؟ پایگاه خبری لقمه: در عصر جدید با وجود پیشرفت‌هایی که در اپراتورهای تلفن همراه به وجود آمده، هنوز هم افراد علاقه‌مند به داشتن یک سیم کارت رند هستند! عدهه ای معتقدند این شماره های رند مزایای فراوانی به همراه خواهد داشت. در این مطلب کاربردها و فواید سیم کارت با شماره رند را بررسی خواهیم کرد.
درمان یبوست با این گیاهان معجزه گر در این مطلب قصد داریم چند نمونه از گیاهان، میوه‌ها و سبزیجات ضد یبوست را معرفی کنیم.