نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  فست‌فود به سبک کدبانو اگر نگران سلامتی‌تان هستید باید کمی حواستان را جمع...

  اینها را در مایکروویو قرار ندهید!! برخی از این ظروف رگه هایی از آهن در داخل رنگ و یا ...

  ادویه‌ای برای سوزاندن چربی ادویه‌های بسیاری وجود دارند که توانایی بدن را در س...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نقش تغذیه در میگرن و کنترل آن بیماری میگرن که 15 تا 20 درصد از مردان و 25 تا 30 درصد از زنان از آن رنج می‌برند، با سردرد شدید و عمیق، نبض دار‌ و اغلب دردهای تکرار شونده و حساسیت به نور بروز پیدا می‌کند. درد شدید معمولا از صبح زود شروع می‌شود و ممکن است یک سمت سر را درگیر کند و همراه با استفراغ یا تهوع باشد. 10 درصد از مبتلایان به میگرن، دچار اختلالات چشمی، گیجی و ضعف بعد از حملات میگرن نیز می‌شوند.
فرصت‌ها و چالش‌های تعامل شهرداری‌ها با رستوران‌داران پایگاه خبری لقمه: تعامل شهرداری شهر تهران با رستوران‌داران یک مسئله مهم است که در راستای توسعه صنعت رستوران‌ها و ایجاد شهری سالم و پویا برای ساکنان در نظر گرفته می‌شود.
این عادت‌ها کلیه شما را از بین می برد کلیه‌ها برای سلامتی بدن اهمیتی فراتر از تصور ما دارند که به‌دلیل این نقش حیاتی و انکارناپذیر در بدن، سزاوار توجه و مهربانی بیشتری هستند.
گرمای بدن در زمستان با این مواد غذایی گاهی با پوشیدن یک ژاکت پشمی باز هم بدنمان در سرمای زمستان گرم نمی‌شود اما با برخی مواد غذایی و نوشیدنی‌ها، بدن از درون گرم می‌شود و سرمای بیرون بدن تا حدی از بین می‌رود.