نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  هر یك كیلوگرم اضافه وزن، 5 درصد خطر ابتلا به دیابت را افزایش می دهد معاون فدراسیون بین المللی دیابت با اشاره به اینكه ...

  چه تنقلاتی دانش‌آموزان را كندذهن می‌‌كند؟ معاون دفتر سلامت آموزش و پرورش با اعلام اینكه پفك،...

  تغذیه برای زانوها برخی مکمل‌های تغذیه‌ای ممکن است در زانو درد‌های حا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مقایسه‌ پنج آرد پرمصرف در بسیاری از محصولات غذایی از آردهای مختلف استفاده می شود که در اینجا توضیحاتی در خصوص پرکاربردترین آنها ارائه می شود.
قیمت دلار چه زمانی واقعی می‌شود؟ پایگاه خبری لقمه: یک کارشناس حوزه اقتصاد گفت: بنیاد قیمت دلار در بازار ایران مبتنی بر ما به التفاوت نرخ تورم ایران و آمریکا است بنابراین کاهش قیمت دلار نشان دهنده افت تورم است.
شیرین کام بدون کالری زیاد کوچک و بزرگ ندارد. همه ما کمابیش عاشق طعم شیرین هستیم و خوردن شیرینی، نوشابه، بستنی و غیره را با هیچ‌چیزی در دنیا عوض نمی‌کنیم. البته خودتان بهتر می‌دانید که مصرف زیاد قند و شیرینی‌جات و نوشیدنی‌های شیرین برای سلامتی خوب نیست و مصرف بیش از اندازه این قبیل خوردنی‌ها زمینه ابتلا به چاقی و خدای نکرده دیابت نوع2 را فراهم می‌کند.
جزئیات کاهش ساعت کار ادارات و تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک+ فهرست مشاغل فعال در شهرهای قرمز جزئیات کاهش ساعت ادارات به استانداران سراسر کشور، ابلاغ شد و بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا تنها گروه شغلی یک در شهر‌های قرمز امکان فعالیت دارند.