نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  میوه های مفید برای پوست و بدن کدامند؟ یک متخصص پوست و مو با بیان اینکه از میان مواد غذای...

  هویج کلسترول بد را کاهش می‌دهد مزایای هویج بسیار هستند از جمله برای دستگاه گوارش ...

  خوردن ترشی،قهوه غلیظ و غذاهای پرادویه موثردربروز زخم معده/شلغم مانع ایجاد زخم معده می‌شود یک متخصص تغذیه و رژیم‌های درمانی، عنوان کرد: خوردن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آمپول ضدچاقی تولید شد با کم شدن میزان تحرک بدن و ورزش نکردن بسیاری از افراد دچار چاقی می شوند،به همین دلیل دانش پژوهان دانشکده پزشکی هاوارد ،دست به تولید امپول ضدچاقی کرده اند ،که می تواند فواید ورزش را در بدن تقلید کند.
قبل از مصرف سبزیجات بخوانید مقاومت ویتامین‌ها و املاح مختلف موجود در سبزی‌ها در برابر عوامل مخرب مانند حرارت، نور و اکسیداسیون با یکدیگر متفاوت است.دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: خرد کردن زیاد سبزیجات و در معرض هوا قرار دادن آن‌ها باعث از بین رفتن ویتامین‌های موجود در سبزیجات می‌شود.
راهکارهای درمان بی اشتهایی کودکان بهبود وضعیت تغذیه،‌ گسترش و در دسترس بودن انواع خوراکی‌ها و البته تولید انبوه تنقلات متنوع اشتهای ناچیز معده‌های کوچک را به سرعت اشباع می‌کند و هنگامی که والدین مشاهده می‌کنند​ فرزندشان سر سفره غذا از خوردن امتناع دارد نگران و حیران می‌مانند که چگونه او را به خوردن تشویق کنند.
چاقی و یک دنیا مشکل همه می دانیم که کم کردن وزن برای بدن مفید است اما چه قدر؟ کافی است ۳ تا ۵ کیلوگرم کم کنید تا تاثیر آن را بر سلامت خود ببینید. به بیان دیگر کاهش ۱۰ درصد وزن کل بدن وضعیت جسمی شما را بهبود می بخشد.