نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خوردنی های زرد رنگ پر خاصیت زرد رنگی‌ است آرامش‌بخش و شادی‌آفرین. با دیدن این ...

  کبد چرب بمب ساعتی در بدن انسان نشانه‌ها و علائم بیماری‌های مختلف به ما کمک می‌کند...

  چگونه كودك خود را به خوردن سبزیجات تشویق كنیم؟ متخصصان تغذیه اطفال پیشنهاد می‌كنند كه اگر قصد دار...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا چیپس خانگی هم بد است؟ بیشتر چیپس ‏های خانگی بسته ‏بندی شفاف دارند. وقتی این بسته ‏بندی ‏ها در معرض نور آفتاب قرار می‏ گیرد، روغن داخل ورقه ‏های سیب‏ زمینی بیشتر پراکسید می ‏شود و ترکیب‌ های مضر بیشتری تولید می‏ کند.
ظریف: از زبان فرهنگ نوروز بگوییم با سلطه‌گری صلح فراهم نمی شود پایگاه خبری لقمه: محمدجواد ظریف گفت: نوروز یک رویداد طبیعی نیست، یک تحول انسانی است، آن چیزی است که یونسکو در صدر برنامه‌های خود قرار داده است. یعنی تغییر نگرش ها و دیدگاه ها و اگر اساسنامه یونسکو را خوانده باشید با این شروع می‌شود که چون جنگ در اذهان مردم شکل می‌گیرد، باید صلح را هم در اذهان مردم شکل داد.
قرص‌های لاغری واقعا معجزه می‌كنند؟ این روزها بیشترین معضل بسیاری از افراد مسئله چاقی است‌، بعضی از افراد ترجیح می‌دهند به جای تلاش برای بهتر زندگی‌كردن و از راه‌های منطقی به نتیجه رسیدن ره صد ساله را یك شبه طی كنند و هستند كسانی كه از این افراد به راحتی سوءاستفاده می‌كنند اما برای سود بیشتر آن‌ها اجازه ندهید تا از شما سوءاستفاده شود.
این هندی‌های عجیب‌خور! پایگاه خبری لقمه: هندوستان سرزمین فرهنگ‌های عجیب و متفاوت است، اما این‌بار نگاهی داریم به غذاهای آن‌ها، غذاهایی که ممکن است حتی سلامتی انسان را به خطر بیندازد.