نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تصفیه یونهای آب برای قلب مضر است یک متخصص تغذیه گفت: ‌‌آبهایی که توسط تصفیه‌کننده‌ه...

  5 میوه زمستانی موثر در تقویت سیستم ایمنی بدن سرمای زمستان یکی از عوامل ابتلا به سرماخوردگی، آن...

  بخور و نخورهای روزهای آلوده/ تغذیه‌ مناسب هنگام آلودگی هوا را بشناسید پایگاه خبری لقمه: یک متخصص تغذیه با اشاره به بخور ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

زردچوبه با فیبروز مقابله می کند بسیاری از خواص درمانی زردچوبه شناخته شده است؛ به تازگی نیز متخصصان طب گیاهی، مصرف زردچوبه را برای درمان فیبروز توصیه کرده اند.
تولید و صادرات پسته با چه چالش هایی روبروست؟ پایگاه خبری لقمه: حکایت تولید و صادرات پسته مصداق ضرب‌المثل معروف شده که «درونش خودمان را کشته، بیرونش مردم را»؛ قیمت این محصول برای مردم کشورمان آنقدر زیاد است که خیلی‌ها امکان خریدش را ندارند اما تولیدکنندگان آن در عین حال از قیمت پایین آن به نسبت هزینه‌ها می‌نالند و خواهان حمایت دولت هستند.
تغذیه های مقوی برای مغز دانش آموزان با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، باید به آمادگی مغز فرزندان خود برای کسب موفقیت در تمامی چالش‌های علمی و تحصیلی توجه ویژه‌ای داشته باشید.
شام ‌خوردن را كنار نگذارید «شب‌ها شام نمی‌خورم، برنج و نان را كه كاملا از وعده غذایی شب حذف كرده‌ام، شب‌ها یك لیوان شیر، یك ظرف سالاد یا حتی یك عدد سیب به عنوان شام برایم كافی است». اینها جملاتی است كه این روزها از زبان بسیاری از افراد و بخصوص خانم‌ها می‌شنویم.