نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  9 راه برای تازه نگه داشتن میوه ها و سبزیجات طرز نگهداری میوه و سبزیجاتدر فصل تابستان آب و هوای...

  باورهای تغذیه ای برای سرماخوردگی شما وقتی سرما می خورید چه کار می کنید؟ خودتان را گ...

  در مصرف کشک به این نکات توجه کنید كشك یكی از محصولات لبنی با ارزش است كه به 2شكل صنع...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سه استراتژی ممکن برای برخورد با همه‌گیری کرونا در ایران پایگاه خبری لقمه: اتخاذ یک سیاست تهاجمی که مانند کشورهای چین و کره ظرف سه ماه بیماری را تقریبا ریشه کن کند و ما را به زندگی عادی برگرداند بسیار بهتر از ماه‌ها زندگی در ترس با عواقبی غیرقابل پیش بینی است.
آیا بالون معده در درمان چاقی موثر است؟ یک فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد با تاکید بر اینکه:« گذاشتن بالون یک روش موقتی برای کاهش وزن است.» خاطرنشان کرد:« تمامی تبلیغات در مورد بالون معده به عنوان یک روش آسان برای درمان چاقی گمراه کننده هستند.»
اگر کودک بد غذا دارید بخوانید بعضی از خردسالان علاقه‌ای به سبزیجات، گوشت و مواردی از این دست ندارند. صادقانه بیندیشید آیا این تمردها الگوبرداری از شما نیست؟ آخرین باری كه مقدار زیادی سبزی، حبوبات یا گوشت خورده‌اید را به‌یاد می‌آورید؟‌ در نزد فرزندتان با به‌به و چه‌چه و شادی از موادی كه كمتر به آن علاقه‌مند هستند میل كنید.
رفع مشکلات گوارشی در خانم های باردار با توصیه های طب سنتی پایگاه خبری لقمه: یکی از شکایت‌های شایع خانم‌های باردار معضل درد معده، نفخ، سوزش و رفلاکس است. «مژگان تن‌ساز» پزشک و متخصص طب سنتی برای مادران عزیز در این دوران توصیه‌هایی کاربردی دارد.