نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آب سرد کبد را چرب می‌کند یک متخصص طب سنتی مصرف ترشی و خوراکی‌های سرد را موج...

  توصیه هایی در مورد شیر شیر منبع غنی از کلسیم است و نقش عمده کلسیم در تشکی...

  تولید کامپوزیت‌های دندانی با ثبات رنگ بالا در ایران پایگاه خبری لقمه: محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

راه های مقابله با کودکان پُرخور و شکمو با شیطنت دستش را به سمت ظرف شیرینی‌ روی میز، دراز کرد. یک نگاهش به در بود که یکدفعه مادر وارد اتاق نشود و نگاه دیگرش به شیرینی‌های داخل ظرف که از عصر تا حالا دلش را برده بود! تا آمد یکی از آن شیرینی‌های بزرگ شکلاتی را که با ترافل‌های رنگی تزئین شده بود، بردارد سر و کله مادر با ابروهای درهم رفته و یک جیغ بنفش پیدا شد که می‌گفت: «آخه من با این شکم سیری‌‌ناپذیر تو باید چکار کنم؟!» حتما شما هم با چنین صحنه‌‌هایی مواجه شده‌اید.
با روش چنگال لاغر شوید! آیا رژیمی را سراغ دارید که در آن هر چه می‌خواهیم بتوانیم بخوریم اما با این حال لاغر شویم؟
من سریع آشپزی می کنم برنامه «به خانه بر می‌گردیم» كه در حال حاضر هم از شبكه پنجم سیما در حال پخش است و طرفداران زیادی را هم به خود جذب كرده است، زمانی اجرای آن را فردی بر عهده داشت كه خود و مادر بزرگوارش از مجریان حرفه‌ای و توانا بودند. او كسی نیست جز سركار خانم «الهام صفوی‌زاده»، مجری خوش‌ذوقی كه اجرای زیبای او را در برنامه‌ها و شبكه‌های مختلف به یاد داریم. وی خاطرات خوبی را در برنامه آشپزی به یاد دارد.
آخرین نسخه برای کاهش سر درد دردهای همراه با ضربان و تهوع نشانه‌های سردردهای میگرنی است. متخصصان استفاده از درمان‌های خانگی را برای درمان دردهای میگرنی توصیه می‌کنند.