نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف میگو از لخته شدن خون پیشگیری می‌کند کارشناس صنایع غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علو...

  سم زدایی از بدن با گل کلم گل کلم، گیاه بومی شمال شرق مدیترانه در حال حاضر در...

  درمان کردن سرفه با پرتقال این روش به وسیله بسیاری از افراد آزمایش شده و یکی ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آبمیوه های صنعتی خوب و بد دارند؟ روزگاری نوشیدن آب‌ پرتقال، انار یا آب ‌سیب مختص فصول سرد سال بود، اما حالا اگر در تابستان هوس نوشیدن این نوع آبمیوه‌ها به سرمان بزند، فورا از فروشگاه یا مغازه‌ای آن را می‌خریم و گاهی آنقدر مزه‌اش برایمان دلچسب و خنکی‌اش گوارا می‌شود که چند بار در روز برای رفع عطش و خستگی از آن استفاده می‌کنیم، اما آیا واقعا آبمیوه‌های صنعتی آبمیوه‌اند؟
تولید و صادرات پسته با چه چالش هایی روبروست؟ پایگاه خبری لقمه: حکایت تولید و صادرات پسته مصداق ضرب‌المثل معروف شده که «درونش خودمان را کشته، بیرونش مردم را»؛ قیمت این محصول برای مردم کشورمان آنقدر زیاد است که خیلی‌ها امکان خریدش را ندارند اما تولیدکنندگان آن در عین حال از قیمت پایین آن به نسبت هزینه‌ها می‌نالند و خواهان حمایت دولت هستند.
اسم واقعی و درست شب یلدا چیست؟+گزارش ویدئویی پایگاه خبری لقمه: یلدا برگرفته از واژه ای سریانی است و این شب در منابع دیگر فارسی، نام دیگری دارد.
نحوه برخورد با انواع مسمومیت ها مسمومیت‌های گوارشی از شایع‌ترین مسمومیت‌هاست كه می‌تواند ناشی از مصرف غذاهای فاسد، داروی اشتباه و یا بیش از حد، خوردن دارو به قصد خودكشی و... باشد.