نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با این میوه‌های پاییزی به جنگ آلودگی هوا بروید عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: ا...

  شیر و دیگر هیچ بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد مصرف شیر در میان ك...

  با انرژی‌زاترین میوه‌ها آشنا شوید اگر در پایان روز احساس خستگی و بی‌حالی می‌كنید احت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کارآفرینی با یک گیاه کدو شکل پایگاه خبری لقمه: «محمدرضا صابری» کارآفرین فعالی ست که تصمیم گرفت کشاورزی را به شیوه‌ای نوین به کار بگیرد و با تولید محصولات خاص در این زمینه فعالیت کند.
مغز هسته آلبالو از کیلویی ٤ تا ١٣‌هزار تومان پایگاه خبری لقمه: بدون‌ شک مغزکردن هسته آلبالو و فروش آن کار روتین و شناخته‌شده‌ای نیست. اما عباس ‌هاشمی‌گلستانی از ٢٥ سالگی تا به امروز که ٤٢ ساله شده، یکی از پروپاقرص‌ترین مشتریان کارخانه‌های تولید مربا و کمپوت است. او که هم خریدار و هم فروشنده هسته آلبالو است، هسته‌های دورریز را از کارخانه‌ها می‌خرد و در کارگاه کوچکش مغزگیری می‌کند و به مشتریان خاصی می‌فروشد.
داروهای گیاهی کاهش وزن حاوی شیشه هستند دکتر ناصحی با هشدار نسبت به مصرف داروهای لاغری در زنان گفت: :« عده ای از افراد سودجو از تمایل خانم ها برای کاهش وزن استفاده می کنند و با توصیه های غیر علمی و تجویز برخی از داروها که به عنوان داروهای گیاهی مطرح می شوند و حاوی مواد محرک روانی هستند انها را به ورطه اعتیاد میکشانند.
غذاهای ایرانی سالم ترند/لزوم تهیه لیستی از غذاهای سنتی هر استان/غذاهای صنعتی را جایگزین غذاهای سنتی نکنید رییس انجمن علمی غذا و تغذیه حامی سلامت ایران گفت:«روند رو به گسترش بیماری های ناواگیر متولیان سلامت را نگران کرده است ومتاسفانه سن ابتلا به بیماری هایی که در این دسته جا می گیرند نیز در حال کاهش اس تا جایی که بعضی از متخصصان قلب شاهد جراحی های عروق قلب در سنین پایین تر از 40 سال هستند.»