نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  قوانین طلایی برای غذا خوردن این هفت قانون طلایی، قوانینی است که همه متخصصان تغ...

  اضافه وزن در کمین کودکان مادران سیگاری‌ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: کودکا...

  میوه ای که تمرکز را زیاد می‌کند تحقیقات علمی جدید نشان می دهد که مصرف نارگیل تمرکز...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جذب نیروهای کار جدید با توسعه بخش کشاورزی/چه موقع صادرات اشتباه است؟ یک کارشناس حوزه کار، بخش کشاورزی را موجب بکارگیری نیروهای کار جدید و رونق تولید و اشتغال دانست اما گفت که صادرات محصولات کشاورزی در شرایطی که تقاضای داخلی برای آن وجود دارد، صحیح نیست و موجب برهم خوردن عرضه و تقاضا می شود.
قرص‌های لاغری واقعا معجزه می‌كنند؟ این روزها بیشترین معضل بسیاری از افراد مسئله چاقی است‌، بعضی از افراد ترجیح می‌دهند به جای تلاش برای بهتر زندگی‌كردن و از راه‌های منطقی به نتیجه رسیدن ره صد ساله را یك شبه طی كنند و هستند كسانی كه از این افراد به راحتی سوءاستفاده می‌كنند اما برای سود بیشتر آن‌ها اجازه ندهید تا از شما سوءاستفاده شود.
لاغر شدن برای سلامت یا زیبایی آیا شما هم فکر می کنید هر قدر لاغرتر باشید، زیباتر هستید و کاهش وزن و لاغر شدن به بهبود کیفیت زندگی تان کمک می کند؟
راز موفقیت در مشتری مداری زندگی در شهر بزرگی مثل تهران که هزینه های سرسام آوری در آن رقم می خورد مستاجران را هر سال یا دست کم چند سال یک بار به محله دیگری سوق می دهد . در این میان ناگزیری با هم محله ای های جدید بر حسب نیاز مراوده داشته باشی یکی از این هم محله ای ها فروشنده یا فروشنده های محترم سوپرمارکت یا به قول قدیمی ها خواروبارفروشی محله است ....