نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خونریزی معده در مردان شایع‌تر است خون‌ریزی از مجرای گوارشی یکی از شایع‌ترین مشکلاتی ...

  غذا و میوه‌های فریزری چه ضررهایی دارند؟ فریز كردن غذاهای طبخ شده برای استفاده دوباره از آن...

  غذاهای ضد سرماخوردگی همان طور که می‌دانید رژیم غذایی و سبک زندگی در ابت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با 10 روش‌ تشویق کودک به خوردن سبزیجات از آن‌جا که سبزی‌جات دارای خواص فراوانی به خصوص برای کودکان هستند در این‌جا چند راهکار را به شما معرفی می‌کنیم تا کودک شما به خوردن این گروه غذایی تمایل بیشتری نشان دهد.
درباره طبیعت گرمی و سردی غذاها چه می‌دانید یکی از مهم‌ترین بحث‌ها در ارتباط با طب سنتی که می‌توان به نوعی آن را در طب چینی و ملل مختلف نیز یافت، سیستم گرمی و سردی غذاهاست.
انقلاب علیه رژیم‌ های غذایی! بعضی افراد برای اینكه خیلی سریع و در مدت زمان كوتاهی لاغر شوند، به رژیم‌های لاغری غیرعلمی و نامتعادلی رو می‌آورند كه هر چند باعث كاهش وزن زیاد در مدت زمان كوتاه می‌شوند، ولی صدمات جبران‌ناپذیری بر سلامت بدن وارد می‌كنند. اما بعضی از عوارض هستند كه در هر رژیمی وجود دارند چون شخص تحت رژیم كمتر از نیاز بدن خود غذا می‌خورد، بنابراین بدن از دریافت بعضی از نیازهای ضروری خود در طول رژیم محروم می‌شود.
موز، کیوی و پرتقال موثر در کنترل فشارخون یک فوق تخصص نفرولوژی بزرگسالان عنوان کرد: خوردن لبنیات، سبزی‌جاتی مانند گوجه‌فرنگی و میوه‌هایی مانند موز، کیوی، پرتقال و خرما که حاوی مقادیر بسیاری از کلسیم و پتاسیم هستند در کنترل فشار خون موثر هستند.