نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  سالاد را جایگزین غذا نکنید معمولا انواع سالادهایی که ما ایرانی‌ها مصرف می‌کنی...

  مصرف نمک در پخت نان صدای وزارت بهداشت را هم درآورد/خطر ابتلا به دیابت با مصرف نمک زیاد پایگاه خبری لقمه: مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وز...

  شکلات را تقسیم کنید تا خوشمزه‌تر شود! پژوهش محققان دانشگاه ییل حاکی از آن است که خوردن ش...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

پرخوری موجب درد مفاصل/کم‌خوری باعث پیری زودرس یک متخصص طب سنتی گفت: در پرخوری جذب غذا به‌درستی صورت نمی‌پذیرد و موجب ضعف معده، تنگی نفس و درد مفاصل شده،همچنین در کم‌خوری و تداوم آن، قوای بدن تحلیل رفته ضعف در بدن بروز می‌کند که سوءتغذیه یا کم‌خوری منجر به پیری زودرس می‌شود.
رنگ درمانی با میوه ها و سبزیجات بسیاری از درمانگران شیوه‌های طبیعی در سراسر جهان بر این باورند که مصرف دست‌کم 5نوع میوه و سبزی در طول روز می‌تواند تاثیر ماندگاری بر حفظ سلامت و تندرستی افراد داشته باشد.
گیاه بامبو پادزهر سرطان در دنیای طبیعت، سبزیجات و گیاهان متفاوتی وجود دارد که کافی است آن ها شناسایی شوند و مورد استفاده افراد قرار گیرند.
فلج حنجره در اثر مصرف سم تجزیه نشده در صیفی جات/ ابتلا به ام اس و دیابت نتیجه استفاده از کودهای شیمیایی یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه چندی پیش عده ای از افراد به دلیل استفاده از صیفی جاتی که قبل از تمام شدن دوره کارنس به بازار عرضه شده بودند دچار فلج حنجره شده اند نسبت به عوارض خطرناک استفاده بی رویه از کودهای شیمیایی در محصولات کشاورزی هشدار داد.