نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهایی که دندانپزشکان هرگز نمی خورند! دندان پزشكان به جای مصرف فرآورده‌هایی مانند ذرت حج...

  تقویت قوای جنسی مردان با 5 ماده غذایی مواد غذایی تابستانه برای مردان فواید بسیاری دارد. ...

  اعتیاد کودکان به فست فود تقویت عادات غذایی نادرست می‌تواند بزرگترین ظلم یک ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا به غذا هم می توان معتاد شد؟ محققان معتقدند برخی افراد اعتیاد به مواد غذایی دارند یعنی حتی بدون اینکه احساس گرسنگی بکنند عادت به خوردن آن ها را وادار به خوردن چیزی می کند.
رفع مشکلات گوارشی در خانم های باردار با توصیه های طب سنتی پایگاه خبری لقمه: یکی از شکایت‌های شایع خانم‌های باردار معضل درد معده، نفخ، سوزش و رفلاکس است. «مژگان تن‌ساز» پزشک و متخصص طب سنتی برای مادران عزیز در این دوران توصیه‌هایی کاربردی دارد.
آیا سیر برای سرماخوردگی خوب است؟ در رساله ذهبیه امام رضا(ع) توصیه شده است که در ماه آخر زمستان سیر مصرف شود.در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) نیز آمده است که می فرمایند: سیر بخورید و با آن مداوا کنید. یعنی حضرت هم توصیه به مصرف غذایی و هم دارویی سیر می کنند.هم چنین می فرمایند: درمان هفتاد بیماری در سیر است که بنا به نظر محققان کلمه هفتاد دلیل بر کثرت است؛ یعنی سیر بسیاری از بیماری ها را درمان می کند. در حدیث دیگری نیز پیامبر اکرم(ص) به حضرت امام علی(ع) توصیه می کنند که سیر بخورید و اگر من هم با فرشته هم سخن نمی شدم سیر می خوردم.
راست گویی به هضم غذا کمک می کند راست گویی برای کمک به هضم غذا مفید است. محققان معتقدند دروغ مانند یک لقمه بزرگ و چرب در معده باقی می ماند و عملکرد دستگاه گوارش را دچار اختلال می کند.