نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تب کریمه کنگو را چطور ریشه‌کن کنیم/ فصل گرما زمان شیوع بیماری پایگاه خبری لقمه: با ورود به فصل گرما، شاهد بیماری...

  10برگزیده دنیای خوراکی ها لقمه: با توجه به تنوع مواد غذایی بیشتر ما برای انت...

  آنتی بیوتیک جدیدی به نام بادنجان بادمجان دارای ترکیباتی است که از انواع عفونت های ب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

با چربی های تیره به آسانی لاغر شوید! تا همین اواخر ، دانشمندان گمان نمی کردند که افراد بزرگسال دارای این نوع چربی باشند . بلکه تنها تصور می شود نوزدان برای حفظ گرمای بدن دارای چنین نوع چربی هستند و بعدها با شکل گرفتن ماهیچه های بیشتر این نوع چربی از بین می رود. اما تحقیقات اخیر ثابت کرده که بیش از نیمی مردان زنان دارای این نوع چربی می باشند.
تمام فواید انار یاقوت‌های بی‌نظیر هستی برای قلب مفیدند، معده درد را خوب می‌کنند، پیری را به تأخیر می‌اندازند، سرطان را از جان شما دور می‌کنند و غیره.
ژاپنی بخورید، مدیترانه‌ای زندگی کنید! عادت‌های سالم غذایی که در برخی مناطق مختلف این کره خاکی مرسوم هستند، می‌توانند در خانه هر یک از شما هم سلامت را به ارمغان بیاورند.
بهبود رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری در دولت سیزدهم پایگاه خبری لقمه: آمارها نشان می‌دهد رشد اقتصادی در سال های 92 تا 1400 به حدود نصف دوره هشت ساله پیش از آن کاهش یافت. در این میان بخش ساختمان شدیدترین کاهش را تجربه کرد به طوری که متوسط رشد 4.6 درصدی در دولت نهم و دهم به رشد منفی 4.6 درصدی تبدیل شد. با این حال با شروع دولت سیزدهم این روند بهبود چشمگیری داشته است.