نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهایی که از ریزش موها جلوگیری می کند‎ برای برخی افراد ریزش موها به دلیل ژنتیکی بودن این ...

  این سبزی دشمن فراموشی است کرفس حاوی نوعی فلاونوئید است که مانع از بروز پروسه...

  جویدن آدامس گاهی شکل صورت را تغییر می‌دهد نحوه جویدن که یک عمل طبیعی است، روی سلامت تاثیر می...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بهترین روش پخت موادغذایی کدام است؟ پایگاه خبری لقمه: پختن نه تنها مزه، بو و ظاهر مواد غذایی را بهبود می‌بخشد، بلکه می‌تواند قابلیت هضم آنها را نیز افزایش دهد، البته به شرط آن که روش مناسب پخت رعایت شود.
کشت یا کشاورزی قراردادی چیست؟/ تجربه دیگر کشورها پایگاه خبری لقمه: تجربیات کشورهای دیگر نشان می‌دهد که اجرای طرح کشاورزی یا کشت قراردادی می‌تواند منجر به توسعه و رونق بخش کشاورزی شود.
آیا سیر برای سرماخوردگی خوب است؟ در رساله ذهبیه امام رضا(ع) توصیه شده است که در ماه آخر زمستان سیر مصرف شود.در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) نیز آمده است که می فرمایند: سیر بخورید و با آن مداوا کنید. یعنی حضرت هم توصیه به مصرف غذایی و هم دارویی سیر می کنند.هم چنین می فرمایند: درمان هفتاد بیماری در سیر است که بنا به نظر محققان کلمه هفتاد دلیل بر کثرت است؛ یعنی سیر بسیاری از بیماری ها را درمان می کند. در حدیث دیگری نیز پیامبر اکرم(ص) به حضرت امام علی(ع) توصیه می کنند که سیر بخورید و اگر من هم با فرشته هم سخن نمی شدم سیر می خوردم.
عامل مسمومیت های قارچی در کشور معرفی شد پایگاه خبری لقمه: ستاد مرکزی اطلاع رسانی داروها و سموم سازمان غذا و دارو طی اطلاعیه ای با عنوان پیشگیری از مسمومیت با قارچ های سمی، گونه قارچی Amanita virosa را عامل مسمومیت های اخیر معرفی کرد.