نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  تصفیه یونهای آب برای قلب مضر است یک متخصص تغذیه گفت: ‌‌آبهایی که توسط تصفیه‌کننده‌ه...

  شما به این 4 دلیل پرخوری می‌کنید اگر می‌بینید بدون احساس گرسنگی به سراغ یخچال و خور...

  چربی های رژیم غذایی، بر کیفیت اسپرم اثر دارند این یافته‌ها نشان می‌دهد که رابطه‌ای میان عوامل قا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مصرف زیاد آسپرین منجر به کوری می‌شود پژوهشگران علوم پزشکی در دانشگاه ویسکانسن آمریکا دریافتند: افرادی که به طور دائم آسپرین را به مدت دست کم ۱۰ سال مصرف می‌کنند؛ با خطر نابینایی و بیماری ماکولا دژنراسیون (Macular degeneration) ‏ روبه رو هستند که با بالارفتن سن در ارتباط است.
یک همبرگر چه هزینه هایی برای طبیعت ایجاد می کند؟ هزینه های زیست محیطی مانند زمین، آب، علوفه و گازهای گلخانه ای که در پس تولید گوشت لازم جهت تولید یک همبرگر قرار دارد، بسیار مهمتر و بیشتر از آن است که فکرش را می کنید.
خوردنی های خواب آور کدامند؟ غذاهایی که میل می کنید، می توانند به شما احساس انرژی یا کسالت و خواب آلودگی بدهند. در واقع خوردن یک وعده غذایی ممکن است از شما یک فرد پر انرژی بسازد و غذای دیگری شما را خسته و خواب آلوده کند. اثرات اصلی مواد غذایی را می توان به محتویات آنها نسبت داد و اینکه چگونه بدن ما نسبت به آنها واکنش نشان می دهد.
ناهارهای سرکاری! به نظرتان چطور می توان تغذیه سالمی در محل کار داشت و در نهایت اینکه شرایط تغذیه ای کارمندان از هر نظر، از کیفیت غذا تا محل خوردن غذا چه اثری روی راندمان کاری آنها دارد؟