نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شادابی پوست با پنج اکسیر جوانی زیبایی و جوانی برای همه مهم است.شما میتوانی بدون م...

  درمان و بهبود آفت دهان با تغذیه آفت‌های دهانی (canker sores) زخم‌های دردناکی هستند...

  دردسرهای خوردن از کجا می آید؟ پایگاه خبری لقمه: علت اصلی بیماری ناشناخته میباشد,...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

هشت ماده غذایی بهبود دهنده روابط جنسی لقمه: مواد غذایی مختلف تاثیر متفاوتی بر رفتار انسان می گذارند. در این میان برخی از آنها تاثیر مثبتی بر روابط و میل جنسی شما دارند که به تعدادی از آنها اشاره می کنیم.
خواص شگفت انگیز کاکائو به دنبال مطالعاتی كه روی تأثیر كاكائو در پیشگیری از حملات قلبی انجام شد، محققین به این نتیجه رسیدند كه خوردن كاكائو با كاهش خطر بیماری‌های قلبی- عروقی مرتبط است.تمامی‌گیاهان، رنگدانه‌هایی دارند كه می‌توانند از بروز بیماریها جلوگیری كنند. مثلاً ماده سولفورافان (Sulforophane) موجود در كلم براكلی، از وقوع سرطان پیشگیری می‌كند و همچنین ماده آلیكین (allicin) در سیر و رنگدانه كپسایسین (capsaicin)درانواع فلفل از حملات قلبی جلوگیری می‌كنند. گیاه كاكائو نیز، مانند سایرغذاهای گیاهی، املاح و مواد آنتی اكسیدان خاص خود را دارد كه باعث كاهش ابتلاء به بیماریهایی مثل بیماری قلبی می‌شود.آنتی اكسیدان قوی موجود در دانه‌ كاكائو، فلاوونوئید است.
طعم‌هایی كه امروزمان را خراب كرد یادش بخیر، آن روزهایی كه دلمان لك می‌زد برای رفتن به مدرسه... روزهایی كه تا زنگ تفریح زده می‌شد با اشتیاق به سمت حیاط مدرسه می‌رفتیم و اولین جایی كه سراغش را می‌گرفتیم «بوفه مدرسه» بود.
خودکشی دسته جمعی ایرانی ها با مواد غذایی! وزیر بهداشت در همایش روز جهانی غذا آمار تکان دهنده ای از مصرف سالانه مواد غذایی در ایران داد.