نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  كمی استرس برای سلامتی مفید است محققان ادعا كردند كه میزان كمی از استرس می‌تواند ب...

  اختلالات خوردن در قرن 21 گریبان گیر زنان باردار و ورزشکاران پایگاه خبری لقمه: وجود اختلالات خوردن احتمال نازای...

  تنظیم ساعت وعده های غذایی باعث جلوگیری از چاقی می شود محققان دریافتند که کاهش وعده های غذایی و تنظیم ساع...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شخصیت شناسی با بستنی لقمه: بنا به نتیجه یک تحقیق علمی، تجربی که همبستگی نزدیک بین طعم ها و شخصیت افراد را ثابت میکند ، اگر می خواهید بدانید بستنی مورد علاقه تان چه ویژگی‌های شخصیتی شما را لو می دهد! اول بستنی مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و بعد بخوانید.
این 10 نوع خوراکی شما را از رفتن به دندان پزشک بی نیاز می کنند پایگاه خبری لقمه: مسواک زدن و نخ دادن کشیدن؛ دو راهکار مرسوم برای محافظت از دندان ها هستند؛ اما فکر می کنید استفاده از همین دو شیوه به تنهایی می تواند سلامت دندان های ما را تضمین کند؟ روشن است که پاسخ چنین سؤالی منفی است، برای داشتن دندان هایی سفید و سالم که لبخندی زیبا را به ما هدیه می دهند باید تغییراتی در سبک زندگی و به خصوص رژیم غذایی ایجاد کرد. بنابراین، اگر می خواهید مخارج سرسام آور دندان پزشکی را تجربه نکنید و به صورتی طبیعی دندان هایی سالم داشته باشید، گزارش ما را دنبال کنید تا با خوراکی هایی که تأثیری بی نظیر در حفظ سلامت دندان دارند آشنا شوید.
با این روش کمتر غذا می خورید به هنگام غذا خوردن بوی غذا، تنوع در غذاها، چیدمان و تنوع غذایی از عوامل تحریکات غذایی به شمار می روند.
خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.