نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مضرات نوشیدنی های انرژی زا همه می دانیم که نوشیدنی های گازدار برای سلامت خوب ...

  چرا خانم‌ها دوغ نخورند؟! مطالعات جدید دانشمندان نشان می‌دهد لبنیاتی مانند م...

  دیالیزی‌ها آجیل نخورند یک متخصص کلیه گفت: دیالیزی‌ها تا حد امکان آجیل نخو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

6 راه برای لاغری بعد از باداری می‌دانیم که نورسیده حسابی وقتتان را می‌گیرد و سرتان شلوغ است. لزومی ندارد که به باشگاه بروید. فرزندتان را در کالسکه‌اش بگذارید و هر روز پیاده روی تند بکنید. هر هفته باید حداقل 150 دقیقه پیاده روی تند کرده باشید.
میزان مجاز مصرف روزانه میوه و سبزیجات چقدر است؟ محققان می‌گویند خوردن روزانه 5 میوه و سبزیجات برای سلامت بدن مفید است؛ اما چرا 5 واحد میوه و سبزیجات؟
غذاهای مناسب در آلودگی هوا فصل زمستان همراه است با روزهایی که آلودگی هوا در بیشترین حد خود قرار دارد. در این روزها همه چیز در محدوده اضطرار است و از هموطنان درخواست می‌شود تا آنجا که می‌توانند از مسافرت‌های غیرضروری خود در سطح شهر خودداری کنند.
ظریف: از زبان فرهنگ نوروز بگوییم با سلطه‌گری صلح فراهم نمی شود پایگاه خبری لقمه: محمدجواد ظریف گفت: نوروز یک رویداد طبیعی نیست، یک تحول انسانی است، آن چیزی است که یونسکو در صدر برنامه‌های خود قرار داده است. یعنی تغییر نگرش ها و دیدگاه ها و اگر اساسنامه یونسکو را خوانده باشید با این شروع می‌شود که چون جنگ در اذهان مردم شکل می‌گیرد، باید صلح را هم در اذهان مردم شکل داد.