نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  روش صحیح مصرف گوشت اگر چه علم ثابت کرده است که گیاه خواری در حفظ سلام...

  مسمومیت های غذایی باور نکردنی! همه ساله در جهان افراد زیادی به خاطر بروز مسمومیت ...

  چرا باید اسفناج بخوریم؟ اسفناج گیاهی سرشار از کلروفیل و پروتئین است که نه ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آلرژی و مشکلات گوارشی در کودکان با مواد غذایی با ماندگاری بالا فلوشیب سم‌شناسی گفت: مواد غذایی با ماندگاری بالا به دلیل داشتن مواد افزودنی و شیمیایی باعث عوارض گوارشی و آلرژی در کودکان زیر ۲ سال می‌شود.
وقتی غذا به حلق کودکمان پرید چه کنیم؟ هر سال، کودکان زیادی در اثر خفگی ناشی از گیر کردن اشیا و مواد غذایی در گلو و انسداد راه هوایی، جان خود را از دست می‌دهند. این در حالی است که با کمی دقت و ایمن‌سازی محیط اطراف کودک و وسایل‌بازی‌ او می‌توان از بروز بسیاری از این خطرات جلوگیری کرد.
جلوگیری از کاهش یا افزایش وزن در ماه رمضان در طول ماه مبارک رمضان رژیم غذایی شما نباید با حالت عادی تفاوت زیادی داشته باشد و باید به گونه‌ای باشد که وزن شما کاهش یا افزایش زیادی نداشته باشد.
غذاهای ایرانی سالم ترند/لزوم تهیه لیستی از غذاهای سنتی هر استان/غذاهای صنعتی را جایگزین غذاهای سنتی نکنید رییس انجمن علمی غذا و تغذیه حامی سلامت ایران گفت:«روند رو به گسترش بیماری های ناواگیر متولیان سلامت را نگران کرده است ومتاسفانه سن ابتلا به بیماری هایی که در این دسته جا می گیرند نیز در حال کاهش اس تا جایی که بعضی از متخصصان قلب شاهد جراحی های عروق قلب در سنین پایین تر از 40 سال هستند.»