نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تغذیه در پیاده‌ روی اربعین پایگاه خبری لقمه: به دلیل وجود برخی بیماری‌ها در ک...

  روغن‌ ماهی و زیتون برای سلامت قلب و عروق مفیدند کارشناس تغذیه مرکز بهداشت استان یزد گفت: روغن ماهی...

  عرضه غذاهای بسته‌بندی فاقد مشخصات ممنوع! معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت جزییا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تاریخچه شکلات؛ از قوم مایا تا کیت کت شکلات (به صورت خام یا فرآوری شده) ماده غذایی می‌باشد که از دانه‌های درخت گرمسیری کاکائو به دست می آورند. اولین استفاده ثبت شده از شکلات به سال 1100 قبل از میلاد باز می‌گردد.
تأثیر نور و صدا روی نحوه‌ی غذا خوردن در رستوران زمانی که به رستوران می‌روید به چه چیزی دقت می‌کنید؟ کیفیت غذا؟ قیمت‌ها؟ تنوع غذایی؟ مکان رستوران؟
چند درصد از کالاهای اساسی با ارز نیمایی و ترجیحی وارد می شوند؟ پایگاه خبری لقمه: گرچه هنوز تکلیف حذف ارز ۴۲۰۰ مشخص نیست اما در آستانه تصمیم‌گیری در این رابطه، سهم واردات اقلام اساسی با ارز ترجیحی تا چند برابر ارز نیمایی سنگین‌تر است، به طوری که فقط ۲۰ درصد ارزش دلاری و حدود ۱۲ درصد حجم واردات این کالاها در سامانه نیما تامین ارز می‌شود.
تأثیر رنگ در آشپزخانه آشپزخانه یكی از مهمترین بخش‌های هر خانه است كه فعالیت‌های بسیاری در آن انجام می‌شود. بنابراین، با اطمینان خاطر می‌توانید از رنگ‌های روشن و درخشان كه احساس انرژی را با خود به همراه می‌آورند، در آن استفاده كنید. اگر علاقمند نیستید كه از چند رنگ بر روی هر یك از دیوارها بهره ببرید، تنها یك رنگ را به كار برید. با این همه، استفاده از چند رنگ، آن جا كه تقابل‌هایی میان رنگ‌ها پدید آید، می‌تواند منظره‌ی آشپزخانه را مدرن كند.